GSI GROUP

logo gsi

GSI GROUP jest firmą szkoleniowo-doradczą działającą na rynku od 1996 roku.


ZGrodzki zdjProjektujemy indywidualne programy szkoleniowe dla kadry menedżerskiej i pracowników firm, pozwalające im na pokonywanie przeszkód stojących na drodze do uzyskiwania ponadprzeciętnych rezultatów.

Kształcąc umiejętności, prowadzimy szkolenia dla pionów Sprzedaży i Obsługi Klienta wielu firm i organizacji w zakresie Przywództwa, Zarządzania Zmianą, Technik Sprzedaży, Negocjacji, Telemarketingu, Zarządzania Sprzedażą, Budowy Strategii, Budowy Zespołu, Obsługi Klienta.


GSI Group specjalizuje się w poprawie wyników biznesu dzięki unikalnym, angażującym i inspirującym rozwiązaniom szkoleniowym. U każdego uczestnika tworzymy pozytywne nastawienie, pomagamy przyjmować postawę zwycięzcy, czerpać korzyści ze zmian w zachowaniu, sposobie podchodzenia do wyzwań i w pełni wykorzystywać swój potencjał.

Jako franczyzobiorca na rynku polskim firmy Crestcom International mamy prawa do prowadzenia renomowanej Akademii Bullet Proof Manager. Program ten doskonali umiejętności przywództwa i zarządzania orazkładzie nacisk na  zaangażowanie, współuczestnictwo, pracę zespołową i rozwój zdolności przywódczych. Program szkoleniowy Crestcom został zaprojektowany w taki sposób, aby podnosić umiejętności kierownicze niezbędne dla dyrektorów, menadżerów oraz kierowników zespołów.

Opierając się na licencji TetraMap International prowadzimy kompleksowe szkolenia wzbogacające funkcjonowanie firmy poprzez poprawienie indywidualnej efektywności pracowników, usprawnienie komunikacji i współdziałania w zespołach. Pokazując różnorodność typów w środowisku biznesowym pomagamy dostrzegać źródła konfliktów oraz wskazujemy skuteczne strategie wspierające proces wdrożenia zmian.
Jesteśmy partnerem firmy The Tas Group – wdrażającej strategię i metodologię sprzedaży, zwiększającej konkurencyjność firmy poprzez zarządzanie cyklem sprzedaży.
Program Target Account Selling dostarcza uczestnikom liczne narzędzia i procesy umożliwiające efektywnie oceniać możliwości sprzedażowe, rozwijać zwycięskie strategie zdobywania klienta w środowisku wysokiej konkurencji, identyfikować kluczowych decydentów czy definiować strategie relacji z klientami.

Crestcomlogovs5