Filmteractive 2014

16.09.2014

Filmteractive 2014 już 24 i 25 września. Podczas konferencji w Łódzkiej Filmówce rozmowy będą toczyły się przede wszystkim wokół content marketingu. 

Filmteractive 2014 to już czwarta i bardzo wyjątkowa edycja, z uwagi na bogaty i interesujący program. Wśród zaproszonych prelegentów znaleźli się przedstawiciele takich marek konsumenckich oraz mediowych jak RedBull czy TVP. Na targi interaktywnych treści audiowizualnych przyszła rekordowa liczba zgłoszeń. Temat przewodni, jako najgorętszy trend tego roku – content marketing.

Na co warto zwrócić uwagę w programie Filmteractive 2014?

Podczas konferencji – 24 września – bez wątpienia trzeba być na prezentacji Bernharda Hafenschera, Head of Commercial Distribution z RedBull Media House – od lat lidera w dziedzinie content marketingu. Z pewnością nie do przeoczenia jest też videokonferencja z Joe Pulizzim z amerykańskiego Content Marketing Institute, który zwany jest guru marketingu treści. Nie tylko dla smakoszy cennym kąskiem może okazać się spotkanie z Richardem Herdem, Network Managerem Jamie Oliver’s Food Tube. 

25 września, w trakcie festiwalu, będzie można posłuchać Jonathana Webba, producenta Sundog Pictures czy twórców pierwszego polskiego serialu internetowego Horda. Istotnym wkładem będzie na pewno prezentacja ZAiKS w temacie praw autorskich a dystrybucji utworów w sieci. Wisienką na torcie ma być prezentacja pierwszego ujęcia sytuacji content marketingu w Polsce, w Raporcie przygotowanym specjalnie na tę okazję, który zaprezentują jego współtwórcy: Andrzej Garapich z PBI oraz Olgierd Cygan z Digital One

 

Pełen program Filmteractive CZYTAJ 

 

Zapraszamy do obejrzenia niecodziennych zaproszeń:

   

 

Źródło: DigitalOne

 

WRÓĆ DO LISTY AKTUALNOŚCI