Kariera

ZADBAJ O SWOJĄ KARIERĘ

Jeśli interesują Cię wyzwania i rozwój zostań częścią STREFY

Dowiedz się o nas więcej

Pracownicy są w centrum naszego systemu wartości, to fundament sukcesu ŁSSE. Znalezienie odpowiedniej osoby do każdego zespołu to kluczowy czynnik rozwoju i powodzenia celów naszych departamentów. Tworzymy pracę zespołową doceniając indywidualne doświadczenia i kompetencje każdego z nas.

 

Benefity dzięki którym warto u nas pracować

Oferujemy naszym pracownikom różnorodne benefity, które wspierają ich w codziennej pracy. Staramy się zapewnić doskonałe warunki pracy i zatrudnienia.

1. Praca z czołowymi inwestorami krajowymi i zagranicznymi

Udział w wyjątkowych projektach rozwojowych, kontakt z szerokim spektrum podmiotów gospodarczych i partnerów biznesowych w kraju i zagranicą, ciągła wymiana doświadczeń.

2. Nagrody i wyróżnienia

Łódzka Specjalna Strefa Ekonomiczna, znalazła się na 3 miejscu w światowym rankingu najlepszych stref ekonomicznych 2020 roku. Została uznana również za najlepszą strefę na świecie i w Europie dla firm z sektora MŚP.

Została wyróżniona w kategoriach:

  • gotowość do wdrażania technologii 5G (5G readiness)
  • Specjalna Strefa Ekonomiczna 4.0 (Freezone 4.0)
  • przemysł 4.0 (industry 4.0)
  • łączność (Connectivity)

3. Biuro w zabytkowej dzielnicy i fabryce

Siedziba ŁSSE znajduje się w historycznej, odrestaurowanej XIX wiecznej Fabryce Grohmana, w centrum Łodzi. Pofabryczny zespół budynków jest wpisany do rejestru zabytków. Fabryka może przeglądać się w wodzie pobliskiego stawu. Znajduje się tu duży, bezpłatny parking dla pracowników.

4. Innowacyjne projekty

Od ponad 4 lat Łódzka Specjalna Strefa Ekonomiczna buduje ogólnopolski ośrodek innowacji oraz kreuje lokalny ekosystem wspierania startupów. Dzięki temu każdy obecny i nowy inwestor ŁSSE ma bezpośredni dostęp do nowoczesnych technologii.

5. Przyjazne warunki pracy

Zapewniamy pozytywne relacje i atmosferę w zespole. Dbamy o równowagę między pracą a życiem prywatnym. Dajemy możliwość częściowej pracy zdalnej/hybrydowej w określonych sytuacjach.

6. Strefowy pakiet benefitów:

Oferujemy swoim pracownikom:
  • Wczasy pod gruszą
  • Spotkania integracyjne
  • Salę zabaw dla dzieci pracowników
  • Bony świąteczne
  • Ubezpieczenie grupowe
  • Roczna premia, nagrody

7. Szkolenia i nauka

Wspieramy ciągłe uczenie się i doskonalenie wszystkich naszych pracowników. Zapewniamy darmową, regularną nauka języka angielskiego. Dajemy możliwość rozwoju zawodowego i ciągłego podnoszenia kwalifikacji poprzez udział w szkoleniach specjalistycznych. Jesteśmy twórcami Technikum Automatyki i Robotyki, prestiżowej i nowoczesnej oferty kształcenia zawodowego dla młodych.

8. Zdrowie to podstawa

Pracownikom na umowie na czas nieokreślony zapewniamy opiekę medyczną oraz możliwość rozszerzenia pakietów o opiekę nad bliskimi. Dofinansowujemy zajęcia sportowe po okresie próbnym. Dwa razy w tygodniu mamy owocowo/ warzywne dni.

 

Jak dołączyć do ŁSSE?

Definiujemy profil zawodowy dla wymaganego stanowiska a następnie przeprowadzamy rozmowy kwalifikacyjne z potencjalnymi kandydatami. Finalnie zespół rekrutacyjny podejmie wspólną decyzję o ostatecznym zatrudnieniu, w oparciu o dopasowanie do profilu wymagań.

Rekrutacja w ŁSSE

ETAP 1

Jak zaaplikować?

Wszystkie stanowiska, na które obecnie prowadzimy rekrutacje znajdują się na stronie www.sse.lodz.pl w zakładce Kariera oraz w wyszukiwarce ofert na www.pracuj.pl. Publikujemy je także w social mediach, na naszym profilu na LinkedIn i Facebook.

Już czas by zostać częścią ŁSSE!

Wyślij swoją aplikację na interesujące Cię stanowisko!

ETAP 2

Selekcja aplikacji

Dokładnie analizujemy CV kandydatów i kontaktujemy się z osobami o profilu najbardziej odpowiednim na stanowisko, na które prowadzimy rekrutację.

ETAP 3

Rozmowa telefoniczna

Kontaktujemy się aby przekazać informacje na temat oferty, odpowiadamy także na ważne dla kandydata pytania. Dokonujemy wstępnej oceny kluczowych dla nas umiejętności oraz omawiamy informacje zawarte w aplikacji.

Istotne kwestie wyjaśniamy na samym początku – mówimy o tym jak będą wyglądały kolejne etapy procesu rekrutacji i kiedy można otrzymać informację zwrotną.

ETAP 4

Spotkanie z zespołem rekrutacyjnym

Podczas spotkania weryfikujemy kompetencje kandydata, staramy się  dowiedzieć co jest dla niego ważne oraz czego oczekuje od nas jako pracodawcy. My przedstawiamy specyfikę pracy na danym stanowisku i działalność strefy.

Spotkania rekrutacyjne prowadzone są w przyjaznej atmosferze. Zazwyczaj w takim spotkaniu bierze udział Dyrektor Departamentu i/lub Specjalista ds. HR.

ETAP 5

Rozmowa kwalifikacyjna z Zarządem

Jest to ostatnia rozmowa, która ma na celu sprawdzenie predyspozycji kandydata i poznanie jego motywacji do podjęcia pracy. Po tym etapie zapada decyzja odnośnie zatrudnienia. W rozmowie bierze udział Zarząd spółki, bezpośredni przełożony – Dyrektor Departamentu i/lub Specjalista ds. HR.

ETAP 6

Informacja zwrotna

Po spotkaniu skontaktujemy się tak szybko, jak to możliwe, by przekazać informacje na temat procesu rekrutacji. W przypadku złożenia oferty zatrudnienia, zadbamy o wszelkie formalności.

Niezależnie od tego, czy osoba zostanie zakwalifikowana do kolejnego etapu rekrutacji, otrzyma od nas informację zwrotną.

ETAP 7

Witamy na pokładzie – pierwszy dzień w pracy

Pierwszego dnia pracy odbywa się szkolenie BHP, przekazywane są niezbędne informacje i narzędzia do pracy. Kolejnym krokiem są szkolenia stanowiskowe przeprowadzane w docelowym departamencie z udziałem bezpośredniego przełożonego. Jest to doskonała okazja, aby dowiedzieć się czegoś więcej o firmie i poznać współpracowników.

 

Obejrzyj film i dowiedz się dlaczego warto pracować w ŁSSE/wybrać/dołączyć do ŁSSE

 

Oferty pracy

Specjalista ds. Inwestycji

Zapoznaj się z naszą ofertą i dołącz do Łódzkiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej, która w światowym rankingu najlepszych stref ekonomicznych 2020 roku znalazła się na 3. miejscu. Została uznana też za najlepszą strefę na świecie i w Europie dla firm z sektora MŚP. Jesteśmy liderem wśród stref ze względu na świetną lokalizację, ulgi podatkowe, bogate tradycje przemysłowe, daleko idącą pomoc merytoryczną we wdrażaniu procesu inwestycyjnego oraz innowacjom, a przede wszystkim dzięki naszemu zespołowi i wysokiej kulturze organizacyjnej. W związku z dynamicznym rozwojem Spółki poszukujemy kandydata do Departamentu Inwestycji i Kontroli.

 

Twój zakres obowiązków

  • przygotowanie i realizacja inwestycji w zakresie budownictwa drogowego i kubaturowego (budowa dróg, sieci sanitarne, energetyka, kubatura)
  • reprezentowanie Łódzkiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej w kontaktach z instytucjami i urzędami samorządu terytorialnego w zakresie uzyskania decyzji administracyjnych niezbędnych do realizacji inwestycji
  • udział w spotkaniach informacyjno-technicznych, konsultacjach społecznych, radach technicznych i spotkaniach w terenie
  • opracowanie umów, zapytań ofertowych i informacji dla instytucji zewnętrznych zgodnie z wymaganiami w zakresie realizacji inwestycji
  • analiza zapisów dokumentów projektowych związanych z realizowanymi zadaniami w wymaganych aspektach
  • uzyskiwanie decyzji administracyjnych, opinii i uzgodnień koniecznych dla uzyskania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji
  • utrzymanie infrastruktury obiektów kubaturowych i drogowych ŁSSE
  • wykonywanie prac administracyjno – biurowych zapewniających sprawną realizację remontów i inwestycji

 

Nasze wymagania

  • wykształcenie wyższe techniczne, preferowane kierunki: budownictwo lub pokrewne
  • doświadczenie zawodowe w realizacji inwestycji kubaturowych lub budownictwie drogowym
  • znajomość procesów inwestycyjnych w budownictwie w tym trybów i postępowań administracyjnych
  • znajomość obowiązujących przepisów prawa budowlanego wraz z przepisami wykonawczymi, KPA, ochrony środowiska
  • umiejętność analizy projektów, map projektowych i dokumentacji technicznej
  • samodzielność, umiejętność organizacji pracy, dokładność, systematyczność
  • komunikatywność, wysoka kultura osobista
  • odpowiedzialność
  • czynne prawo jazdy kategorii B
  • swoboda w obsłudze komputera MS Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook)

 

Mile widziane

  • uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub/i sanitarne lub/i elektroenergetyczne
  • komunikatywna znajomość języka angielskiego
  • znajomość programów zgodnych z: CAD typu (AutoCad, Bentley)
  • doświadczenie we współpracy z instytucjami i urzędami samorządu terytorialnego w zakresie uzyskiwania decyzji administracyjnych do realizacji inwestycji

 

Co oferujemy:

  • pracę w inspirującym zespole i życzliwą atmosferę w doświadczonym zespole
  • kontakt z szerokim spektrum podmiotów gospodarczych i partnerów biznesowych krajowych i zagranicznych
  • możliwość stałego poszerzania wiedzy i wymiany doświadczeń
  • pakiet benefitów socjalnych

 

Nasze benefity

dofinansowanie zajęć sportowych, wczasy pod gruszą, bony świąteczne, szkolenia specjalistyczne, regularna nauka języka angielskiego, parking dla pracowników, spotkania integracyjne, owocowo/ warzywne dni, sala zabaw dla dzieci pracowników

 

Aplikuj do #ŁSSE jednej z 10. najlepszych SSE na świecie (według rankingu fDi Global Free Zones 2020, fDi Magazine, grupa Financial Times)!

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV na adres: rekrutacja@sse.lodz.pl i w tytule maila wpisanie nazwy stanowiska.

Uprzejmie informujemy, iż skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

 

Prosimy o umieszczenie w CV następującej klauzuli:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie, przez Łódzką Specjalną Strefę Ekonomiczną  S.A. z siedzibą w Łodzi ul. Ks. Bp. W. Tymienieckiego 22G,  moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji  (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)).

Specjalista ds. Obsługi Projektów Unijnych

Zapoznaj się z naszą ofertą i dołącz do Łódzkiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej, która w światowym rankingu najlepszych stref ekonomicznych 2020 roku znalazła się na 3. miejscu. W związku z nowym projektem poszukujemy kandydatów do Departamentu Rozwoju Przedsiębiorstw. Wyjście Wielkiej Brytanii z UE wywarło negatywny wpływ na polskie firmy, dlatego powstała pobrexitowa rezerwa dostosowawcza (BAR), poprzez którą Komisja Europejska chce zniwelować jego skutki. Dołącz do zespołu projektowego, które w ramach Programu Re_Open UK będą  zaangażowane w proces naboru wniosków o dofinansowanie i bieżącą realizację projektów.

 

Twój zakres obowiązków

  • przeprowadzanie procesu naboru wniosków o dofinansowanie projektów w ramach programu Re_Open UK
  • organizacja prac Komisji Oceny Projektów
  • ocena zgodności przedłożonych projektów z kryteriami wyboru projektów w ramach naboru
  • przeprowadzanie procesu zawierania umów o dofinansowanie projektów, w tym weryfikacja kompletności dokumentów
  • wprowadzanie danych do systemu informatycznego SL2014
  • weryfikacja formalno-rachunkowa i merytoryczna wniosków o płatność składanych przez beneficjentów w ramach programu
  • monitorowanie postępu realizacji projektów i stopnia osiągnięcia założonych wskaźników
  • współpraca i przygotowywanie dokumentacji na potrzeby jednostek uprawnionych do kontrolowania IP

 

Nasze wymagania

  • doświadczenie zawodowe min 3 lata w obszarze realizacji projektów finansowanych z UE
  • znajomość systemu informatycznego SL2014
  • łatwość nawiązywania kontaktów
  • wykształcenie wyższe
  • bardzo dobra znajomość MS Office
  • umiejętność pracy pod presją czasu
  • wysoka kultura osobista
  • umiejętność pracy w zespole, lojalność i zaangażowanie

 

Mile widziane

  • znajomość ogólna wiedza z zakresu środków unijnych, funduszy strukturalnych  lub innych programów pomocowych (PARP, COP, NCBiR itp.)
  • czynne prawo jazdy kategorii B

 

Co oferujemy:

  • pracę w inspirującym zespole i otoczeniu
  • możliwość rozwoju zawodowego i ciągłego podnoszenia kwalifikacji
  • udział w wyjątkowym na skalę kraju programie pomocowym dla firm
  • duża niezależność i bezpośredni wpływ na zarządzany przez Ciebie obszar
  • życzliwą atmosferę pracy w doświadczonym zespole, otwartym na nieustanną wymianę wiedzy
  • pakiet benefitów socjalnych
  • po okresie próbnym dofinansowanie karty sportowej

 

Nasze benefity

dofinansowanie zajęć sportowych, wczasy pod gruszą, bony świąteczne, szkolenia specjalistyczne , regularna nauka języka angielskiego, parking dla pracowników, spotkania integracyjne, owocowo/ warzywne dni, sala zabaw dla dzieci pracowników

 

Aplikuj do #ŁSSE jednej z 10. najlepszych SSE na świecie (według rankingu fDi Global Free Zones 2020, fDi Magazine, grupa Financial Times)!

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV na adres: rekrutacja@sse.lodz.pl i w tytule maila wpisanie nazwy stanowiska.

Uprzejmie informujemy, iż skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

 

Prosimy o umieszczenie w CV następującej klauzuli:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie, przez Łódzką Specjalną Strefę Ekonomiczną  S.A. z siedzibą w Łodzi ul. Ks. Bp. W. Tymienieckiego 22G,  moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji  (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)).

 

 

Aplikuj do nas

Formularz zgłoszeniowy