Pracownicy są w centrum naszego systemu wartości, to fundament sukcesu ŁSSE.

Znalezienie odpowiedniej osoby do każdego zespołu to kluczowy czynnik rozwoju i powodzenia celów naszych departamentów. Tworzymy pracę zespołową doceniając indywidualne doświadczenia i kompetencje każdego z nas. Od 25 lat wpływamy na rozwój gospodarczy województwa łódzkiego, części wielkopolskiego i mazowieckiego. Zachęcamy firmy do inwestowania przez oferowanie pomocy publicznej oraz wielu rozwiązań rozwijających polską przedsiębiorczość.

Jak dołączyć do ŁSSE?

Już czas! Jeszcze tylko 5 kroków.

Aplikacja

wszystkie stanowiska. na które rekrutacje obecnie prowadzimy rekrutacje znajdują się na naszej stronie w zakładce Kariera oraz w wyszukiwarce ofert na www.pracuj.pl, a także na naszym profilu LinkedIn i Facebook.

Weryfikacja i rozmowa

Dokładnie analizujemy CV kandydatów i kontaktujemy się z osobami o profilu najbardziej odpowiednim na stanowisko, aby przekazać informacje na temat oferty. Odpowiadamy także na ważne dla kandydata pytania. Dokonujemy wstępnej oceny kluczowych dla nas umiejętności. Istotne kwestie wyjaśniamy na samym początku.

Spotkanie

Podczas spotkania weryfikujemy kompetencje kandydata, staramy się dowiedzieć co jest dla niego ważne oraz czego oczekuje od nas jako pracodawcy. Spotkania rekrutacyjne prowadzone są w przyjaznej atmosferze. Zazwyczaj w takim spotkaniu bierze udział Dyrektor Departamentu i/lub Specjalista ds. HR.

Rozmowa z zarządem

Jest to ostatni etap. Który ma na celu sprawdzenie predyspozycji kandydata i poznanie jego motywacji do podjęcia pracy. Po tym etapie zapada decyzja odnośnie zatrudnienia. W rozmowie bierze udział Zarząd spółki, bezpośredni przełożony. Po spotkaniu skontaktujemy się tak szybko, jak to możliwe, by przekazać informację na temat wyniku rekrutacji.

Witamy na pokładzie

Pierwszego dnia pracy odbywa się szkolenie BHP, przekazywane są niezbędne informacje i narzędzia do pracy. Kolejnym krokiem są szkolenia stanowiskowe przeprowadzane w docelowym departamencie z udziałem bezpośredniego przełożonego. Jest to doskonała okazja, aby dowiedzieć się czegoś więcej o firmie i poznać współpracowników.

Warto u nas pracować

Zapewniamy doskonałe warunki pracy i zatrudnienia.

Szkolenia i nauka

Stawiamy na rozwój naszych pracowników:

  • współfinansujemy oraz finansujemy specjalistyczne szkolenia,
  • oferujemy systematyczną naukę angielskiego,
  • zapewniamy uczestnictwo w branżowych i prestiżowych targach, (również jako eksperci).

Przyjazne warunki pracy

Dobra atmosfera i przyjazne relacje są dla nas ważne! Dlatego:

  • systematycznie spotykamy się i omawiamy bieżące sprawy,
  • mamy owocowe wtorki i czwartki, kawę i herbatę a także drobne przekąski dla naszych pracowników,
  • integrujemy się podczas wspólnych imprez i wyjazdów,
  • zapewniamy darmowy parking dla pracowników.

Innowacyjne projekty

ŁSSE kreuje innowacje w regionie:

  • w naszym budynku Re_connect będzie mieścił się między innymi multimodalny HUB,
  • jesteśmy jedyną strefą ekonomiczną w Polsce, która sięgnęła po technologię metaverse.

Strefowy pakiet benefitów

Oferujemy swoim pracownikom:

  • wczasy pod gruszą,
  • bony świąteczne,
  • spotkania i wyjazdy integracyjne,
  • ubezpieczenie grupowe.

Zdrowie to podstawa

Naszym pracownikom oferujemy prywatną opiekę medyczną oraz możliwość rozszerzenia pakietów o opiekę nad bliskimi.

Praca z czołowymi inwestorami

Wśród naszych inwestorów oraz partnerów biznesowych są firmy polskie oraz zagraniczne, światowi liderzy w swoich branżach.

Nagrody i wyróżnienia

Jesteśmy w top 10 najlepszych stref ekonomicznych na świecie.

Biuro w zabytkowej dzielnicy i fabryce

Pracujemy w postindustrialnych wnętrzach odrestaurowanej fabryki Grohmana, zlokalizowanej na terenie Księżego Młyna.

Obecnie rekrutujemy:

Specjalista ds. kontroli

Trwają prace nad projektami dla przedsiębiorców, pracodawców i osób fizycznych w ŁSSE. Dołącz do Zespołu Departamentu Partnerstwa i Rozwoju Przedsiębiorczości!

Realizuj i obsługuj z nami projekty: wspierające przedsięwzięcia MŚP z terenu województwa łódzkiego w sektorach HoReCa, turystyka i kultura dofinansowujące usługi rozwojowe w ramach Podmiotowego Systemu Finansowania Województwa Łódzkiego (PSF WŁ) dla pracowników z terenu województwa łódzkiego oraz osób dorosłych z obszaru Transformacji WŁ.

Wymagania:

  • doświadczenie zawodowe w obszarze projektów współfinansowanych z UE – min. 3 lata
    w obszarze kontroli projektów
  • wiedza z zakresu projektów i programów pomocowych realizowanych przez m.in. PARP, Urząd Marszałkowski Województwa Łódzkiego, COP
  • doświadczenie przy weryfikacji postępowań przeprowadzonych w oparciu o zasadę konkurencyjności (znajomość Bazy Konkurencyjności)
  • wykształcenie wyższe
  • samodzielność w wykonywaniu powierzonych zadań i wykazywanie inicjatywy
  • silna orientacja na jakość oraz terminowość wykonywanych prac
  • wysoka kultura osobista, lojalność i zaangażowanie
  • kreatywność i pozytywna energia
  • umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu
  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
  • gotowość do wyjazdów służbowych

 Mile widziane:

  • wiedza z zakresu przyznawania środków UE dla przedsiębiorstw
  • umiejętności analityczne – analiza dokumentów księgowych (m.in. sprawozdania finansowe, rozliczenie pit) oraz kadrowych (m.in. raporty ZUS DRA)
  • czynne prawo jazdy kategorii B

Zakres obowiązków:

  • sporządzanie planów kontroli i ich aktualizacja
  • przeprowadzanie kontroli planowych, doraźnych oraz trwałości projektów
  • dokumentowanie czynności kontrolnych oraz formułowanie wniosków i zaleceń wynikających z przeprowadzonych kontroli
  • prowadzenie postępowania kontrolnego, wzywanie do uzupełnień oraz terminowe sporządzenie dokumentacji pokontrolnej
  • opracowywanie projektów pism i decyzji w zakresie procedury odwoławczej
  • przekazywanie do pracowników zajmujących stanowiska ds. rozliczeń projektów informacji nt. zakończonych kontroli, których wynik umożliwia zakończenie procedury weryfikacji wniosku o płatność

 To oferujemy:

  • udział w rozwojowych projektach i możliwość stałego poszerzania wiedzy
  • dużą niezależność i bezpośredni wpływ na zarządzany przez Ciebie obszar
  • bogaty pakiet benefitów socjalnych
  • pracę w doświadczonym, pozytywnie nastawionym zespole, otwartym na nieustanną wymianę wiedzy
  • wyzwania zawodowe: innowacje, partnerstwa, wydarzenia, usługi dla biznesu
  • wyjątkowe miejsce pracy – Fabryka Grohmana w centrum Łodzi

Specjalista ds. rozliczeń

Trwają prace nad projektami dla przedsiębiorców, pracodawców i osób fizycznych w ŁSSE. Dołącz do Zespołu Departamentu Partnerstwa i Rozwoju Przedsiębiorczości!

Realizuj i obsługuj z nami projekty: wspierające przedsięwzięcia MŚP z terenu województwa łódzkiego w sektorach HoReCa, turystyka i kultura dofinansowujące usługi rozwojowe w ramach Podmiotowego Systemu Finansowania Województwa Łódzkiego (PSF WŁ) dla pracowników z terenu województwa łódzkiego oraz osób dorosłych z obszaru Transformacji WŁ.

Wymagania:

  • doświadczenie zawodowe w obszarze projektów współfinansowanych z UE – min. 3 lata w obszarze rozliczeń projektów (postępu realizacji zadań, wydatkowania środków)
  • umiejętności analityczne – analiza dokumentów księgowych (m.in. sprawozdania finansowe, rozliczenie pit) oraz kadrowych (m.in. raporty ZUS DRA)
  • wiedza z zakresu projektów i programów pomocowych realizowanych przez m.in. PARP, Urząd Marszałkowski Województwa Łódzkiego, COP
  • znajomość aktualnych przepisów i wytycznych dotyczących realizacji projektów unijnych oraz kwalifikowalności wydatków (umiejętność praktycznego ich stosowania)
  • wykształcenie wyższe(preferowane ekonomiczne, mile widziane ukończone studia podyplomowe lub kursy w zakresie funduszy europejskich)
  • samodzielność w wykonywaniu powierzonych zadań i wykazywanie inicjatywy
  • silna orientacja na jakość oraz terminowość wykonywanych prac
  • wysoka kultura osobista, lojalność i zaangażowanie
  • kreatywność i pozytywna energia
  • umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu
  • praktyczna znajomość systemu CST2021
  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office

Zakres obowiązków:

  • weryfikacja wniosków o płatność pod względem formalnym, merytorycznym i finansowym, w tym kwalifikowalności oraz zatwierdzanie i poświadczanie poniesionych wydatków
  • nadzór nad realizacją postanowień umów o dofinansowanie projektu
  • rozpatrywanie zmian do umów o dofinansowanie projektu zgłaszanych przez Beneficjentów
  • przygotowywania aneksów do umów o dofinansowanie projektów
  • monitorowanie postępu realizacji projektów i stopnia osiągnięcia założonych wskaźników
  • odzyskiwanie, we współpracy z innymi komórkami środków przekazanych na finansowanie projektu, które zostały przez Beneficjenta wykorzystane nieprawidłowo
  • współpraca i przygotowywanie dokumentacji na potrzeby jednostek uprawnionych do kontrolowania

Mile widziane:

  • wiedza z zakresu przyznawania środków UE dla przedsiębiorstw
  • czynne prawo jazdy kategorii B

To oferujemy:

  • udział w rozwojowych projektach i możliwość stałego poszerzania wiedzy
  • dużą niezależność i bezpośredni wpływ na zarządzany przez Ciebie obszar
  • bogaty pakiet benefitów socjalnych
  • pracę w doświadczonym, pozytywnie nastawionym zespole, otwartym na nieustanną wymianę wiedzy
  • wyzwania zawodowe: innowacje, partnerstwa, wydarzenia, usługi dla biznesu
  • wyjątkowe miejsce pracy – Fabryka Grohmana w centrum Łodzi

Specjalista ds. rozliczeń / sprawozdawczości

Trwają prace nad projektami dla przedsiębiorców, pracodawców i osób fizycznych w ŁSSE. Dołącz do Zespołu Departamentu Partnerstwa i Rozwoju Przedsiębiorczości!

Realizuj i obsługuj z nami projekty: wspierające przedsięwzięcia MŚP z terenu województwa łódzkiego w sektorach HoReCa, turystyka i kultura dofinansowujące usługi rozwojowe w ramach Podmiotowego Systemu Finansowania Województwa Łódzkiego (PSF WŁ) dla pracowników z terenu województwa łódzkiego oraz osób dorosłych z obszaru Transformacji WŁ.

Wymagania:

  • doświadczenie zawodowe w obszarze projektów współfinansowanych z UE – min. 3 lata w obszarze rozliczeń i sprawozdawczości projektów (monitorowanie realizacji projektu, osiągania wskaźników, kamieni milowych)
  • umiejętności analityczne – analiza dokumentów księgowych (m.in. sprawozdania finansowe, rozliczenie pit) oraz kadrowych (m.in. raporty ZUS DRA)
  • wiedza z zakresu projektów i programów pomocowych realizowanych przez m.in. PARP, Urząd Marszałkowski Województwa Łódzkiego, COP
  • znajomość aktualnych przepisów i wytycznych dotyczących realizacji projektów unijnych oraz kwalifikowalności wydatków (umiejętność praktycznego ich stosowania)
  • wykształcenie wyższe(preferowane ekonomiczne, mile widziane ukończone studia podyplomowe lub kursy w zakresie funduszy europejskich)
  • samodzielność w wykonywaniu powierzonych zadań i wykazywanie inicjatywy
  • silna orientacja na jakość oraz terminowość wykonywanych prac
  • wysoka kultura osobista, lojalność i zaangażowanie
  • kreatywność i pozytywna energia
  • umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu
  • praktyczna znajomość systemu CST2021
  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office

Zakres obowiązków:

  • współtworzenie dokumentów (tj. umów, regulaminów, oświadczeń) niezbędnych do prawidłowej realizacji projektu
  • nadzór nad właściwym prowadzeniem dokumentacji księgowej w zakresie Projektu,
  • nadzór nad właściwa ewidencją wydatków Projektu
  • nadzór nad kwalifikowalnością wydatków ponoszonych w ramach Projektu
  • sprawozdawania z osiągania zaplanowanych celów i osiągniętych wskaźników
  • przygotowywanie sprawozdań wymaganych w ramach Projektu
  • sporządzania Wniosku Beneficjenta o Płatność
  • analiza danych
  • monitorowanie postępu i wskaźników Projektu
  • współpraca i przygotowywanie dokumentacji na potrzeby jednostek uprawnionych do kontrolowania
  • prowadzenie i archiwizowanie dokumentacji Projektu

Mile widziane:

  • wiedza z zakresu przyznawania środków UE dla przedsiębiorstw
  • czynne prawo jazdy kategorii B

To oferujemy:

  • udział w rozwojowych projektach i możliwość stałego poszerzania wiedzy
  • dużą niezależność i bezpośredni wpływ na zarządzany przez Ciebie obszar
  • bogaty pakiet benefitów socjalnych
  • pracę w doświadczonym, pozytywnie nastawionym zespole, otwartym na nieustanną wymianę wiedzy
  • wyzwania zawodowe: innowacje, partnerstwa, wydarzenia, usługi dla biznesu
  • wyjątkowe miejsce pracy – Fabryka Grohmana w centrum Łodzi

Specjalista/ka ds. Inwestycji

Zapoznaj się z naszą ofertą i dołącz do Łódzkiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej. Jesteśmy liderem wśród stref ze względu na świetną lokalizację, ulgi podatkowe, bogate tradycje przemysłowe, daleko idącą pomoc merytoryczną we wdrażaniu procesu inwestycyjnego, innowacjom i kompleksowym usługom wsparcia biznesu. W związku z rozwojem poszukujemy osoby do Departamentu Inwestycji i Gospodarowania Mieniem.

Twój zakres obowiązków

  • Administrowanie zasobami infrastruktury technicznej oraz obiektami Spółki(między innym sieć elektryczna, sieć wodno-kanalizacyjna, deszczowa wraz z urządzeniami),
  • Opracowywanie umów, zapytań ofertowych i informacji dla instytucji zewnętrznych zgodnie z wymaganiami w zakresie realizacji inwestycji według wewnętrznych procedur
  • Organizacja i prowadzenie przetargów na wybór projektantów, wykonawców, konsultantów według wewnętrznych procedur
  • Współpraca z projektantami w tracie opracowywania projektów, proponowanie rozwiązań wpływających na optymalizację kosztów i standard budynku
  • Przygotowanie i realizacja zadań związanych z wykonywaniem przeglądów, remontów, serwisów urządzeń w obiektach nalężących do ŁSSE
  • Prowadzenie dokumentacji w zakresie infrastruktury technicznej
  • Tworzenie harmonogramów planowanych zadań inwestycyjnych
  • Weryfikowanie faktur pod względem formalnym i ich rozliczanie z najemcami za dostawy energii elektrycznej
  • Nadzór nad pracą firm podwykonawczych (projektowe i wykonawcze) pod kątem stopnia realizacji prowadzonych zadań inwestycyjnych wraz z identyfikowaniem oraz rozwiązywaniem ewentualnych problemów
  • Bieżące rozliczanie zadań eksploatacyjnych i inwestycyjnych, w tym wykonywanie protokołów odbioru według wewnętrznych procedur ŁSSE
  • Udział w spotkaniach informacyjno-technicznych, konsultacjach społecznych, radach technicznych
  • Prowadzenie cyfrowych książek obiektów budowlanych
  • Tworzenie raportów związanych z funkcjonowaniem i realizacją zadań inwestycyjnych i eksploatacyjnych
  • Reprezentowanie Łódzkiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej w kontaktach z instytucjami i urzędami samorządu terytorialnego w zakresie uzyskania decyzji administracyjnych niezbędnych do realizacji inwestycji i eksploatacji

Nasze wymagania

  • Wykształcenie wyższe techniczne: budownictwo, inżynieria sanitarna (wod – kan / HVAC/elektrycznym), inżynieria elektroenergetyczna
  • Minimum 3 – letnie doświadczenie z zakresu przygotowania i realizacji inwestycji budowlanych wraz z eksploatacją
  • Dobra znajomość obowiązujących przepisów prawa w zakresie: Prawa Budowlanego wraz z przepisami wykonawczymi, Ustawy o ochronie zabytków, KPA, Kodeksu Cywilnego
  • Umiejętność analizy dokumentacji projektowej i technicznej
  • Znajomość procesów formalno-prawnych związanych z realizacją inwestycji budowlanych
  • Praktyczna znajomość pakietu MS Office (Word, Excel, Outlook, PowerPoint)
  • Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne
  • Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole oraz dobra organizacja pracy własnej
  • Czynne prawo jazdy kat. B

Mile widziane

  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B1/B2
  • Znajomość programów typu AutoCad
  • Uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno – budowlanej / sanitarnej/ elektrycznej
  • Wiedza w zakresie obsługi instalacji elektrycznych, wentylacyjnych, klimatyzacyjnych
    i ogrzewania zainstalowanych w obiektach budowlanych

To oferujemy

  • Pracę w inspirującym zespole
  • Możliwość stałego poszerzania wiedzy i rozwoju zawodowego
  • Atrakcyjne i stabilne warunki zatrudnienia
  • Bogaty pakiet benefitów

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV na adres: rekrutacja@sse.lodz.plwraz znazwą stanowiska w tytule maila lub aplikację przez Formularz.

Na oferty czekamy 31.07.2025 r.

Uprzejmie informujemy, iż skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

Prosimy o umieszczenie w CV następującej klauzuli:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie, przez Łódzką Specjalną Strefę Ekonomiczną  S.A. z siedzibą w Łodzi ul. Ks. Bp. W. Tymienieckiego 22G,  moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji  (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)).

Specjalista ds. obsługi organów spółki

Wymagania

  • Doświadczenie we współpracy z organizacjami samorządowymi i rządowymi.
  • Znajomość przepisów związanych z funkcjonowanie spółek prawa handlowego
    ze szczególnym uwzględnieniem spółek skarbu państwa,
  • Wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: prawo, administracja,
  • Wiedza z obszaru funkcjonowania organów spółki (Rada Nadzorcza, Walne Zgromadzenie)
  • Znajomość przepisów z zakresu prawa zamówień publicznych, bezpieczeństwa informacji oraz RODO
  • Wysokie kompetencje w organizacji pracy własnej oraz określania priorytetów, poczucie odpowiedzialności
  • Bardzo dobra organizacja czasu pracy
  • Doskonała umiejętność rozwiązywania problemów i skutecznego reagowania w sytuacjach kryzysowych
  • Zorientowanie na osiąganie wyników
  • Umiejętność szybkiego podejmowania decyzji oraz stanowczego działania w dynamicznym środowisku
  • Wysokie umiejętności komunikacyjne, zdolność pozyskiwania i budowania trwałych relacji biznesowych
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2
  • Prawo jazdy kat. B

Zakres odpowiedzialności

  • Koordynowanie oraz prowadzenie bieżącej obsługi organów spółki, tj. organizacja oraz udział w posiedzeniach Zarządu ŁSSE S.A., Rady Nadzorczej oraz Walnego Zgromadzenia,
    w tym przygotowywanie niezbędnych dokumentów na posiedzenia, uchwał, protokołów
    z posiedzeń etc. oraz bieżący kontakt z członkami organów
  • Terminowe przygotowywanie sprawozdań z działalności Zarządu oraz ŁSSE S.A. oraz przekazywanie do właściwych organów nadzorczych ŁSSE S.A.
  • Współpraca z kierownikami oraz pracownikami poszczególnych komórek organizacyjnych ŁSSE S.A. w zakresie przygotowywania i przekazywania materiałów na posiedzenia organów spółki oraz danych niezbędnych do sprawozdań
  • Bieżąca współpraca z działem prawnym w zakresie prawidłowości przygotowywanych dokumentów na posiedzenia organów Spółki
  • Zapewnianie zgodności realizowanych zadań z przepisami prawnymi, normami jakości
    i wymogami bezpieczeństwa
  • Optymalizowanie i usprawnienie procesów związanych z najmem powierzchni biurowych i konferencyjnych – dążenie do najwyższej wydajności, terminowości i rentowności realizowanych umów
  • Udział w tworzeniu procedur i przestrzeganie realizacji ich założeń
  • Bieżąca współpraca z Zarządem spółki ŁSSE
  • Raportowanie wyników operacyjnych Biura Zarządu, przygotowywanie rekomendacji dotyczących dalszych działań i optymalizacji
  • Reprezentowanie firmy w kontaktach biznesowych, przed instytucjami zewnętrznymi, utrzymanie stałej relacji z klientami i partnerami ŁSSE

To oferujemy

  • Stanowisko odgrywające kluczową rolę w funkcjonowaniu spółki
  • Możliwość wdrażania własnych pomysłów i sposobów działania zgodnych z ogólną strategią przedsiębiorstwa
  • Inspirujące środowisko pracy pozwalające na rozwój kompetencji oraz budowanie dalszej kariery zawodowej w strukturach spółki
  • Umowę o pracę
  • Możliwość dzielenia się wiedzą i umiejętnościami podczas wewnętrznych szkoleń organizowanych przez firmę
  • Benefity pozapłacowe: karta sportowa, ubezpieczenie na życie, prywatna opieka medyczna

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV na adres: rekrutacja@sse.lodz.pl wraz z nazwą stanowiska w tytule maila lub aplikację przez Formularz.

Na oferty czekamy 10.07.2025 r.

Uprzejmie informujemy, iż skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

Prosimy o umieszczenie w CV następującej klauzuli:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie, przez Łódzką Specjalną Strefę Ekonomiczną  S.A. z siedzibą w Łodzi ul. Ks. Bp. W. Tymienieckiego 22G,  moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji  (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.

Formularz kontaktowy

Skontaktuj się z nami w prosty i wygodny sposób.








    Pełną informację odnośnie przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz tutaj.