Pracownicy są w centrum naszego systemu wartości, to fundament sukcesu ŁSSE.

Znalezienie odpowiedniej osoby do każdego zespołu to kluczowy czynnik rozwoju i powodzenia celów naszych departamentów. Tworzymy pracę zespołową doceniając indywidualne doświadczenia i kompetencje każdego z nas. Od 25 lat wpływamy na rozwój gospodarczy województwa łódzkiego, części wielkopolskiego i mazowieckiego. Zachęcamy firmy do inwestowania przez oferowanie pomocy publicznej oraz wielu rozwiązań rozwijających polską przedsiębiorczość.

Jak dołączyć do ŁSSE?

Już czas! Jeszcze tylko 5 kroków.

Aplikacja

wszystkie stanowiska. na które rekrutacje obecnie prowadzimy rekrutacje znajdują się na naszej stronie w zakładce Kariera oraz w wyszukiwarce ofert na www.pracuj.pl, a także na naszym profilu LinkedIn i Facebook.

Weryfikacja i rozmowa

Dokładnie analizujemy CV kandydatów i kontaktujemy się z osobami o profilu najbardziej odpowiednim na stanowisko, aby przekazać informacje na temat oferty. Odpowiadamy także na ważne dla kandydata pytania. Dokonujemy wstępnej oceny kluczowych dla nas umiejętności. Istotne kwestie wyjaśniamy na samym początku.

Spotkanie

Podczas spotkania weryfikujemy kompetencje kandydata, staramy się dowiedzieć co jest dla niego ważne oraz czego oczekuje od nas jako pracodawcy. Spotkania rekrutacyjne prowadzone są w przyjaznej atmosferze. Zazwyczaj w takim spotkaniu bierze udział Dyrektor Departamentu i/lub Specjalista ds. HR.

Rozmowa z zarządem

Jest to ostatni etap. Który ma na celu sprawdzenie predyspozycji kandydata i poznanie jego motywacji do podjęcia pracy. Po tym etapie zapada decyzja odnośnie zatrudnienia. W rozmowie bierze udział Zarząd spółki, bezpośredni przełożony. Po spotkaniu skontaktujemy się tak szybko, jak to możliwe, by przekazać informację na temat wyniku rekrutacji.

Witamy na pokładzie

Pierwszego dnia pracy odbywa się szkolenie BHP, przekazywane są niezbędne informacje i narzędzia do pracy. Kolejnym krokiem są szkolenia stanowiskowe przeprowadzane w docelowym departamencie z udziałem bezpośredniego przełożonego. Jest to doskonała okazja, aby dowiedzieć się czegoś więcej o firmie i poznać współpracowników.

Warto u nas pracować

Zapewniamy doskonałe warunki pracy i zatrudnienia.

Szkolenia i nauka

Stawiamy na rozwój naszych pracowników:

  • współfinansujemy oraz finansujemy specjalistyczne szkolenia,
  • oferujemy systematyczną naukę angielskiego,
  • zapewniamy uczestnictwo w branżowych i prestiżowych targach, (również jako eksperci).

Przyjazne warunki pracy

Dobra atmosfera i przyjazne relacje są dla nas ważne! Dlatego:

  • systematycznie spotykamy się i omawiamy bieżące sprawy,
  • mamy owocowe wtorki i czwartki, kawę i herbatę a także drobne przekąski dla naszych pracowników,
  • integrujemy się podczas wspólnych imprez i wyjazdów,
  • zapewniamy darmowy parking dla pracowników.

Innowacyjne projekty

ŁSSE kreuje innowacje w regionie:

  • w naszym budynku Re_connect będzie mieścił się między innymi multimodalny HUB,
  • jesteśmy jedyną strefą ekonomiczną w Polsce, która sięgnęła po technologię metaverse.

Strefowy pakiet benefitów

Oferujemy swoim pracownikom:

  • wczasy pod gruszą,
  • bony świąteczne,
  • spotkania i wyjazdy integracyjne,
  • ubezpieczenie grupowe,
  • salę zabaw dla dzieci pracowników.

Zdrowie to podstawa

Naszym pracownikom oferujemy prywatną opiekę medyczną oraz możliwość rozszerzenia pakietów o opiekę nad bliskimi.

Praca z czołowymi inwestorami

Wśród naszych inwestorów oraz partnerów biznesowych są firmy polskie oraz zagraniczne, światowi liderzy w swoich branżach.

Nagrody i wyróżnienia

Jesteśmy w top 10 najlepszych stref ekonomicznych na świecie.

Biuro w zabytkowej dzielnicy i fabryce

Pracujemy w postindustrialnych wnętrzach odrestaurowanej fabryki Grohmana, zlokalizowanej na terenie Księżego Młyna.

Obecnie rekrutujemy:

Specjalista ds. Inwestycji

Twój zakres obowiązków

  • Przygotowanie i realizacja zadań związanych z wykonywaniem przeglądów, remontów, serwisów urządzeń w obiektach nalężących do ŁSSE
  • Opracowanie umów, zapytań ofertowych i informacji dla instytucji zewnętrznych zgodnie z wymaganiami w zakresie realizacji inwestycji
  • Tworzenie harmonogramów planowanych zadań inwestycyjnych
  • Nadzór nad pracą firm podwykonawczych (projektowe i wykonawcze) pod kątem stopnia realizacji prowadzonych zadań inwestycyjnych wraz z identyfikowaniem oraz rozwiązywaniem ewentualnych problemów
  • Bieżące rozliczanie zadań inwestycyjnych i eksploatacyjnych, w tym wykonywanie protokołów odbioru
  • Udział w spotkaniach informacyjno-technicznych, konsultacjach społecznych, radach technicznych
  • Pełnienie funkcji zarządcy nieruchomości – obiekty kubaturowe będące własnością ŁSSE
  • Prowadzenie cyfrowych książek obiektów budowlanych
  • Tworzenie raportów związanych z funkcjonowaniem i realizacją zadań inwestycyjnych i eksploatacyjnych
  • Reprezentowanie Łódzkiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej w kontaktach z instytucjami i urzędami samorządu terytorialnego w zakresie uzyskania decyzji administracyjnych niezbędnych do realizacji inwestycji i eksploatacji

 

Nasze wymagania

  • Wykształcenie wyższe techniczne: budownictwo, inżynieria sanitarna (wod – kan / HVAC), inżynieria elektroenergetyczna
  • Doświadczenie z zakresu przygotowania i realizacji inwestycji budowlanych wraz z eksploatacją
  • Dobra znajomość obowiązujących przepisów prawa w zakresie: Prawa Budowlanego wraz z przepisami wykonawczymi, Ustawy o ochronie zabytków, KPA, Kodeksu Cywilnego
  • Umiejętność analizy dokumentacji projektowej i technicznej
  • Znajomość procesów formalno-prawnych związanych z realizacją inwestycji
  • Praktyczna znajomość pakietu MS Office (Word, Excel, Outlook, PowerPoint)
  • Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne
  • Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole oraz dobra organizacja pracy własnej
  • Czynne prawo jazdy kat. B

 

Mile widziane

  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
  • Znajomość programów typu AutoCad, Revit
  • Uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno – budowlanej / sanitarnej / elektrycznej
  • Wiedza w zakresie obsługi instalacji elektrycznych, wentylacyjnych, klimatyzacyjnych i ogrzewania zainstalowanych w obiektach budowlanych

 

To oferujemy

  • Pracę w inspirującym zespole
  • Możliwość stałego poszerzania wiedzy i rozwoju zawodowego
  • Atrakcyjne i stabilne warunki zatrudnienia
  • Bogaty pakiet benefitów

 

Aplikuj do #ŁSSE, która według rankingu fDi Global Free Zones 2022 znalazła się wśród 10 najlepszych stref ekonomicznych na świecie i na jest 2 miejscu w Europie.

Aplikuj na Pracuj.pl lub przez Formularz kontaktowy wpisując nazwę stanowiska.

Uprzejmie informujemy, iż skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

Project Manager

Twój zakres obowiązków

  • Kompleksowe zarządzanie projektem w ramach EDIH
  • Pełnienie roli centralnego punktu projektu z klientem od początku do końca
  • Weryfikacja dokumentacji projektowej niezbędnej do realizacji procesu
  • Nadzór nad płynną realizacją projektu poprzez monitorowanie budżetu, zasobów, terminu i harmonogramu realizacji
  • Utrzymywanie dobrych relacji z klientami i kreowanie pozytywnego wizerunku firmy
  • Efektywna komunikacja i współpraca na wszystkich poziomach organizacji, zarówno wewnętrznych, jak i zewnętrznych, w trakcie realizacji projektu
  • Dbałość o satysfakcję klienta poprzez zapewnienie lead time’u, jakości usług
  • Raportowanie postępu prac

 

Nasze wymagania

  • Posiadasz wykształcenie wyższe
  • Masz doświadczenia w samodzielnym zarządzaniu projektami współfinansowanymi ze środków i/lub UE biznesowymi
  • Biegle posługujesz się językiem angielskim
  • Posiadasz praktyczną wiedzę metodyk, wzorców, dobrych praktyk w obszarze zarządzania projektami
  • Potrafisz skutecznie współpracować z partnerami wewnętrznymi i zewnętrznymi w celu osiągnięcia celów biznesowych
  • Wykazujesz odpowiedzialność za wykonywane zadania oraz samodzielność przy ich wykonywaniu
  • Twoje umiejętności analityczne pozwalają Ci bez trudu zrozumieć i rozwiązywać problemy na podstawie dostępnych informacji
  • Masz doskonale rozwinięte umiejętności interpersonalne; planowanie, organizacja, komunikatywność

 

To oferujemy

  • Pracę w inspirującym zespole i międzynarodowym środowisku
  • Udział w specjalistycznych projektach z obszaru nowych technologii i innowacji
  • Możliwość stałego poszerzania wiedzy i wymiany doświadczeń
  • Bogaty pakiet socjalny

 

To oferujemy

ŁSSE jest liderem wśród stref ekonomicznych ze względu na świetną lokalizację, ulgi podatkowe, bogate tradycje przemysłowe, daleko idącą pomoc merytoryczną we wdrażaniu procesu inwestycyjnego a także w rozwoju innowacji. Re_d, Rethink Digital Hub, to Hub Cyfryzacji skupiający się na obszarach IoT/5G, cyberbezpieczeństwie, AI, VR/AR oraz otwartym kanale innowacji, mający na celu przygotowanie MŚP do zrozumienia i wdrożenia technologii. Re_d to połączenie instytucji biznesowych, środowisk akademickich, centrów badawczo-rozwojowych, biznesu i startupów. Projekt ten jest wspierany przez Komisję Europejską oraz państwa członkowskie UE. Jeśli chcesz, zaangażować się w zarządzanie nowym projektem w Departamencie Innowacji, ta oferta jest dla Ciebie!

 

Aplikuj do #ŁSSE, która według rankingu fDi Global Free Zones 2022 znalazła się wśród 10 najlepszych stref ekonomicznych na świecie i na jest 2 miejscu w Europie.

Aplikuj na Pracuj.pl lub przez Formularz kontaktowy wpisując nazwę stanowiska.

Uprzejmie informujemy, iż skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

Formularz kontaktowy

Skontaktuj się z nami w prosty i wygodny sposób.








    Pełną informację odnośnie przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz tutaj.