TOŻSAMOŚĆ WSPÓŁADMINISTRATORÓW Współadministratorami są:

  1. Łódzka Specjalna Strefa Ekonomiczna S.A., Ks. Biskupa Wincentego Tymienieckiego 22G, 90-349 Łódź, e-mail info@sse.lodz.pl
  2. Zarząd Województwa Łódzkiego z siedzibą w Łodzi, Urząd Marszałkowski Województwa Łódzkiego
    Piłsudskiego 8, 90-051 Łódź, e-mail info@lodzkie.pl info@lodzkie.pl info@lodzkie.pl
  3. Polska Agencja Inwestycji i Handlu S.A. (PAIH) z siedzibą w Warszawie, (adres: ul. Krucza 50, 00-025 Warszawa), wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie pod nr KRS 0000109815, e-mail: paih24@paih.gov.pl
DANE KONTAKTOWE WSPÓŁADMINISTRATORÓW Z każdym ze Współadministratorów można się skontaktować pisemnie na adres jego siedziby lub poprzez adresy email.
DANE KONTAKTOWE INSPEKTORÓW OCHRONY DANYCH KAŻDEGO ZE WSPÓŁADMINISTRATORÓW Współadministratorzy wyznaczyli inspektorów ochrony danych, z którymi można się skontaktować pisemnie na adres siedziby każdego ze współadministratorów lub poprzez adresy email.

Z inspektorem ŁSSE można skontaktować się mailowo pod adresem: iod@sse.lodz.pl

Z inspektorem WŁ można skontaktować się mailowo pod adresem: iod@lodzkie.pl

Z inspektorem Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu można skontaktować się mailowo pod adresem: iod@paih.gov.pl

Z każdym z wymienionych inspektorów ochrony danych można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych, które pozostają w jego zakresie.

CELE PRZETWARZANIA I PODSTAWA PRAWNA Pani/Pana dane będą przetwarzane na potrzeby organizacji i realizacji wydarzenia Re_eneter Japan odbywającego się w dniu 26 września 2024 w siedzibie Łódzkiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej

Dodatkowo Pani/Pana dane będą wykorzystywane przez Łódzką Specjalną Strefą Ekonomiczną S.A., Polską Agencję Inwestycji Handlu S.A. oraz Urząd Marszałkowski Województwa Łódzkiego do przesyłania informacji o organizowanych wydarzeniach i ofercie handlowej.

Ogólną podstawę do przetwarzania danych stanowi:

art. 6 ust. 1 lit. a – osoba, której dane dotyczą wyraziła zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych w jednym lub większej liczbie określonych celów.

ODBIORCY DANYCH Dane osobowe mogą być udostępniane podmiotom, uprawnionym do ich otrzymania na podstawie obowiązujących przepisów prawa, a ponadto odbiorcom danych w rozumieniu przepisów o ochronie danych osobowych, tj. pracownikom współadministratorów, posiadającym stosowne upoważnienia do przetwarzania danych, podmiotom świadczącym usługi informatyczne z którymi współadministratorzy zawarli umowę o wsparcie techniczne systemu informatycznego, podmiotom świadczącym usługi pocztowe.
OKRES PRZECHOWYWANIA DANYCH Dane osobowe uzyskane w ramach organizacji wydarzenia będą przetwarzane przez Współadministratorów do czasu realizacji celu, dla którego zostały zebrane lub do momentu ewentualnego odwołania przez Panią/Pana zgody, a następnie przez okres niezbędny do zabezpieczenia ewentualnych roszczeń związanych z przetwarzaniem danych.
PRAWA PODMIOTÓW DANYCH W związku z przetwarzaniem danych osobowych posiada Pani/Pan prawo do:

  1. dostępu do treści swoich danych, na podstawie art.15 ogólnego rozporządzenia;
  2. sprostowania danych, na podstawie art.16 ogólnego rozporządzenia;
  3. ograniczenia przetwarzania, na podstawie art. 18 ogólnego rozporządzenia;
  4. usunięcia swoich danych, na podstawie art. 17 ogólnego rozporządzenia;
  5. cofnięcia zgody, w dowolnym momencie, w formie, w jakiej została ona wyrażona
PRAWO WNIESIENIA SKARGI DO ORGANU NADZORCZEGO Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych

Biuro Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych Adres: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa

Telefon: 22 531 03 00

INFORMACJA O

DOWOLNOŚCI LUB OBOWIĄZKU PODANIA DANYCH

Podanie danych jest dobrowolne, aczkolwiek stanowi niezbędny warunek umożliwiający udział w wydarzeniu.
INFORMACJA O ZAUTOMATYZOWANYM PRZETWARZANIU DANYCH Dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.
ISTOTNE UZGODNIENIA UMOWY ZAWARTEJ PRZEZ WSPÓŁADMINISTRATORÓW
  1. Współadministratorzy oświadczają,  że  znane  są  im  zasady  przetwarzania i zabezpieczenia Danych Osobowych wynikające z ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych – RODO oraz innych przepisów prawa powszechnie obowiązującego, ze szczególnym uwzględnieniem obowiązków administratora Danych Osobowych.
  2. Współadministratorzy oświadczają i zapewniają, iż zgodnie z art. 24 RODO posiadają środki techniczne i organizacyjne, mające na celu zapewnienie zgodności przetwarzania Danych Osobowych z przepisami RODO oraz stosują środki bezpieczeństwa spełniające wymogi RODO, a także poddają je przeglądom i uaktualnieniom.
  3. Przetwarzanie przez Współadministratorów obejmować będzie następujące rodzaje Danych Osobowych: imię, nazwisko, numer telefonu, adres mailowy.
  4. Przetwarzanie danych osobowych przez Współadministratorów będzie dotyczyć następujących kategorii osób: uczestnicy konferencji Re_enter JAPAN.
  5. Zakres przetwarzania Danych Osobowych, przez każdego z Współadministratorów, będzie dostosowany do potrzeb danego Współadministratora, tak żeby w jak największym możliwym stopniu zrealizować zasadę minimalizacji przetwarzania danych osobowych.
  6. Dostęp do Danych Osobowych mogą mieć jedynie pracownicy lub współpracownicy Współadministratora, którzy otrzymali jego upoważnienie do przetwarzania tych danych, poprzedzone złożeniem przez te osoby oświadczenia o zachowaniu tych danych oraz sposobie ich zabezpieczenia w tajemnicy.
  7. Współadministratorzy zobowiązani są wdrożyć dokumentację i procesy zapewniające sposób ochrony Danych Osobowych określony w RODO, w szczególności:
    1. własną dokumentację ochrony Danych Osobowych, uwzględniając charakter, zakres, kontekst i cele przetwarzania Danych Osobowych oraz ryzyko naruszenia praw lub wolności osób fizycznych;
    2. procedurę zapewniania osobom, których Dane Osobowe dotyczą, prawa dostępu do danych oraz związaną z tym procedurę wymiany informacji z drugim Współadministratorem;
    3. procedurę usuwania danych nadmiarowych, w związku z prawem osób, których Dane Osobowe dotyczą, „do bycia zapomnianym”;
    4. procedurę obsługi naruszeń ochrony Danych Osobowych wraz z procedurą informowania drugiego Współadministratora;
    5. procedurę ograniczenia przetwarzania Danych Osobowych w sytuacjach wskazanych w RODO.
  1. Współadministratorzy ustalają, że w zakresie udzielania odpowiedzi na żądania osoby, której dane dotyczą, (w szczególności dotyczy to żądań i oświadczeń w zakresie prawa do informowania i przejrzystej komunikacji, dostępu do Danych Osobowych, sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia Danych Osobowych, sprzeciwu wobec przetwarzania Danych Osobowych) właściwy będzie Współadministrator, który otrzymał dane żądanie lub oświadczenie. W przypadku, gdy żądanie zostanie skierowane do obydwu Współadministratorów, to obydwaj Współadministratorzy zobowiązani będą, każdy z osobna, do udzielenia ww. odpowiedzi, po wcześniejszym uzgodnieniu wspólnego stanowiska. Niezależnie od powyższego, Współadministratorzy są zobowiązani współpracować między sobą w zakresie udzielania odpowiedzi na żądania osoby, której dane dotyczą. W tym celu Współadministrator zobowiązany jest niezwłocznie poinformować drugiego Współadministratora o każdym żądaniu osoby uprawnionej w ramach wykonywania przez tę osobę praw wynikających z RODO oraz udzielać drugiemu Współadministratorowi wszelkich niezbędnych informacji w tym zakresie.
  2. Realizacje obowiązku informacyjnego, o którym mowa w art. 13 zobowiązują się wykonać Strony wzajemnie, jako inicjatorzy działania, czyli podmioty bezpośrednio zbierające dane od zainteresowanych uczestnictwem w konferencji.