Pracownicy są w centrum naszego systemu wartości, to fundament sukcesu ŁSSE.

Znalezienie odpowiedniej osoby do każdego zespołu to kluczowy czynnik rozwoju i powodzenia celów naszych departamentów. Tworzymy pracę zespołową doceniając indywidualne doświadczenia i kompetencje każdego z nas. Od 25 lat wpływamy na rozwój gospodarczy województwa łódzkiego, części wielkopolskiego i mazowieckiego. Zachęcamy firmy do inwestowania przez oferowanie pomocy publicznej oraz wielu rozwiązań rozwijających polską przedsiębiorczość.

Jak dołączyć do ŁSSE?

Już czas! Jeszcze tylko 5 kroków.

Aplikacja

wszystkie stanowiska. na które rekrutacje obecnie prowadzimy rekrutacje znajdują się na naszej stronie w zakładce Kariera oraz w wyszukiwarce ofert na www.pracuj.pl, a także na naszym profilu LinkedIn i Facebook.

Weryfikacja i rozmowa

Dokładnie analizujemy CV kandydatów i kontaktujemy się z osobami o profilu najbardziej odpowiednim na stanowisko, aby przekazać informacje na temat oferty. Odpowiadamy także na ważne dla kandydata pytania. Dokonujemy wstępnej oceny kluczowych dla nas umiejętności. Istotne kwestie wyjaśniamy na samym początku.

Spotkanie

Podczas spotkania weryfikujemy kompetencje kandydata, staramy się dowiedzieć co jest dla niego ważne oraz czego oczekuje od nas jako pracodawcy. Spotkania rekrutacyjne prowadzone są w przyjaznej atmosferze. Zazwyczaj w takim spotkaniu bierze udział Dyrektor Departamentu i/lub Specjalista ds. HR.

Rozmowa z zarządem

Jest to ostatni etap. Który ma na celu sprawdzenie predyspozycji kandydata i poznanie jego motywacji do podjęcia pracy. Po tym etapie zapada decyzja odnośnie zatrudnienia. W rozmowie bierze udział Zarząd spółki, bezpośredni przełożony. Po spotkaniu skontaktujemy się tak szybko, jak to możliwe, by przekazać informację na temat wyniku rekrutacji.

Witamy na pokładzie

Pierwszego dnia pracy odbywa się szkolenie BHP, przekazywane są niezbędne informacje i narzędzia do pracy. Kolejnym krokiem są szkolenia stanowiskowe przeprowadzane w docelowym departamencie z udziałem bezpośredniego przełożonego. Jest to doskonała okazja, aby dowiedzieć się czegoś więcej o firmie i poznać współpracowników.

Warto u nas pracować

Zapewniamy doskonałe warunki pracy i zatrudnienia.

Szkolenia i nauka

Stawiamy na rozwój naszych pracowników:

  • współfinansujemy oraz finansujemy specjalistyczne szkolenia,
  • oferujemy systematyczną naukę angielskiego,
  • zapewniamy uczestnictwo w branżowych i prestiżowych targach, (również jako eksperci).

Przyjazne warunki pracy

Dobra atmosfera i przyjazne relacje są dla nas ważne! Dlatego:

  • systematycznie spotykamy się i omawiamy bieżące sprawy,
  • mamy owocowe wtorki i czwartki, kawę i herbatę a także drobne przekąski dla naszych pracowników,
  • integrujemy się podczas wspólnych imprez i wyjazdów,
  • zapewniamy darmowy parking dla pracowników.

Innowacyjne projekty

ŁSSE kreuje innowacje w regionie:

  • w naszym budynku Re_connect będzie mieścił się między innymi multimodalny HUB,
  • jesteśmy jedyną strefą ekonomiczną w Polsce, która sięgnęła po technologię metaverse.

Strefowy pakiet benefitów

Oferujemy swoim pracownikom:

  • wczasy pod gruszą,
  • bony świąteczne,
  • spotkania i wyjazdy integracyjne,
  • ubezpieczenie grupowe.

Zdrowie to podstawa

Naszym pracownikom oferujemy prywatną opiekę medyczną oraz możliwość rozszerzenia pakietów o opiekę nad bliskimi.

Praca z czołowymi inwestorami

Wśród naszych inwestorów oraz partnerów biznesowych są firmy polskie oraz zagraniczne, światowi liderzy w swoich branżach.

Nagrody i wyróżnienia

Jesteśmy w top 10 najlepszych stref ekonomicznych na świecie.

Biuro w zabytkowej dzielnicy i fabryce

Pracujemy w postindustrialnych wnętrzach odrestaurowanej fabryki Grohmana, zlokalizowanej na terenie Księżego Młyna.

Obecnie rekrutujemy:

Specjalista / Specjalistka ds. realizacji projektu współfinansowanych ze środków UE

Twój zakres obowiązków

Ruszyły prace nad nowymi projektami dla przedsiębiorców, pracodawców i osób fizycznych w ŁSSE. Dołącz do Zespołu Departamentu Partnerstwa i Rozwoju Przedsiębiorczości! Miejsce wykonywania pracy Łódź/Bełchatów.

Wdrażaj i obsługuj z nami projekty: wspierające przedsięwzięcia MŚP z terenu województwa łódzkiego w sektorach HoReCa, turystyka i kultura dofinansowujące usługi rozwojowe w ramach Podmiotowego Systemu Finansowania Województwa Łódzkiego (PSF WŁ) dla pracowników z terenu województwa łódzkiego oraz osób dorosłych z obszaru Transformacji WŁ.

W ramach projektów będziesz przyznawać dotacje przedsiębiorcom i osobom fizycznym, wspierać ich w procesie realizacji i rozliczania usług rozwojowych/projektów, jak również prowadzić działania informacyjno-promocyjne.

Głównym zadaniem zespołów projektowych jest:

  • realizacja procesu naboru zgłoszeń i wniosków o dofinansowanie
  • prowadzenie konsultacji z uczestnikami projektów, w tym pomoc w wypełnianiu dokumentów aplikacyjnych
  • przeprowadzanie procesu zawierania umów z uczestnikami projektów
  • rozliczanie usług rozwojowych/projektów
  • kontrola prawidłowości realizacji projektów, usług rozwojowych oraz dokumentów źródlowych
  • monitorowanie i sprawozdawczość

Nasze wymagania

  • doświadczenie zawodowe w obszarze realizacji projektów współfinansowanych z UE i pracy z klientem – min. 2 lata
  • wiedza z zakresu projektów i programów pomocowych realizowanych przez m.in. PARP, WUP, KPO
  • wykształcenie wyższe
  • samodzielność w wykonywaniu powierzonych zadań i wykazywanie inicjatywy
  • silna orientacja na jakość oraz terminowość wykonywanych prac
  • wysoka kultura osobista, lojalność i zaangażowanie
  • kreatywność i pozytywna energia
  • umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu
  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
  • gotowość do wyjazdów służbowych

Mile widziane

  • wiedza z zakresu przyznawania środków UE dla przedsiębiorstw i osób fizycznych (oświadczenie o wielkości MŚP, badanie powiązań pomiędzy podmiotami, SL 2014/CST2021, pomoc de minimis/covid-2019, Baza Usług Rozwojowych, bilans kompetencji)
  • znajomość specyfiki regionu Łódzkiego/ obszaru Transformacji WŁ
  • umiejętności analityczne – analiza dokumentów księgowych (m.in. bilans, rozliczenie pit) oraz kadrowych (m.in. raporty ZUS DRA)
  • czynne prawo jazdy kategorii B

To oferujemy

  • udział w rozwojowych projektach i możliwość stałego poszerzania wiedzy
  • pracę w doświadczonym, pozytywnie nastawionym zespole, otwartym na nieustanną wymianę wiedzy
  • wyzwania zawodowe: innowacje, partnerstwa, wydarzenia, usługi dla biznesu
  • duża niezależność i bezpośredni wpływ na zarządzany przez Ciebie obszar
  • bogaty pakiet benefitów socjalnych
  • wyjątkowe miejsce pracy – Fabryka Grohmana w centrum Łodzi

Mamy więcej niż jeden wakat! W zależności od specjalizacji, posiadanego doświadczenia i obszaru zainteresowania masz szansę na dołączenie do zespołu ŁSSE. Nie zwlekaj ze zgłoszeniem, wyślij swoją aplikację już dziś.

ŁSSE jest liderem wśród stref ekonomicznych ze względu na świetną lokalizację, ulgi podatkowe, bogate tradycje przemysłowe, daleko idącą pomoc merytoryczną we wdrażaniu procesu inwestycyjnego oraz innowacjom, a przede wszystkim dzięki naszemu zespołowi i wysokiej kulturze organizacyjnej. Naszą działalność opieramy na wartościach, które towarzyszą nam w codziennej pracy, jak: otwartość, komunikacja, elastyczność, współpraca. Obecnie poszukujemy kandydata/ki do Sekcji Kontroli.

Dołącz do #ŁSSE

Wyślij swoje CV na adres rekrutacja@sse.lodz.pl lub poprzez formularz na naszej stronie.

Uprzejmie informujemy, iż skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

 

Specjalista/ka ds. kontroli

Twój zakres obowiązków

  • terminowe przeprowadzanie planowanych kontroli/audytów w zakresie realizacji warunków zezwoleń i decyzji o wsparciu Inwestorów ŁSSE, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, zarówno w siedzibie ŁSSE jak i w siedzibie Inwestora
  • merytoryczna i formalna analiza zezwoleń i decyzji o wsparciu Inwestorów ŁSSE oraz innych dokumentów formalno-prawnych związanych z podjętą współpracą
  • rzetelne opracowywanie protokołów, sprawozdań pokontrolnych (formułowanie ocen, wniosków, zaleceń, informacji i analiz wynikających z przeprowadzonej kontroli)
  • koordynowanie procesu realizacji warunków zezwoleń i decyzji o wsparciu
  • prowadzenie rejestru kontroli/zezwoleń, decyzji o wsparciu na potrzeby planowania kontroli
  • przygotowanie rocznego planu kontroli, zawiadomień i upoważnień do przeprowadzenia kontroli dla członków Komisji ds. kontroli realizacji warunków zezwoleń i decyzji o wsparciu
  • uczestniczenie w bieżącej obsłudze inwestorów po uzyskaniu decyzji o wsparciu
  • współpraca z zewnętrznymi organami kontroli i działem prawnym w zakresie powierzonych zadań
  • monitorowanie aktualności aktów normatywnych obowiązujących na stanowisku jak również wyroków sądów

Wymagania

  • wykształcenie wyższe (prawo, ekonomia, finanse rachunkowość lub pokrewne)
  • umiejętność stosowania i interpretacji przepisów prawa; praktyczna znajomość przepisów prawa, w szczególności Ustawy Prawo przedsiębiorców
  • doświadczenie zawodowe w obszarze kontroli, audytu min. 3 lata
  • zdolność czytania i analizowania dokumentacji związanej z kontrolą pod kątem zgodności z przepisami prawnymi i wymogami merytorycznymi
  • znajomość standardów i metodyki pracy kontrolera
  • samodzielność w realizowaniu kontroli i zorientowanie na realizację celów
  • samodyscyplina i odpowiedzialność za podejmowane decyzje
  • dobra organizacja, skrupulatność
  • wysokie umiejętności komunikacyjne, kultura osobista
  • umiejętność pracy w zespole, pod presją czasu, elastyczność
  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (Excel, Word)
  • mobilność, czynne prawo jazdy kat. B

To oferujemy

  • pracę w inspirującym zespole i dynamicznie rozwijającej się firmie
  • atrakcyjne i stabilne warunki zatrudnienia
  • pracę w nowoczesnych biurach w centrum miasta
  • dużą samodzielność i ciekawe, nieszablonowe projekty
  • kontakt z szerokim spektrum podmiotów gospodarczych i partnerów biznesowych
  • możliwość stałego poszerzania wiedzy i wymiany doświadczeń

 

ŁSSE jest liderem wśród stref ekonomicznych ze względu na świetną lokalizację, ulgi podatkowe, bogate tradycje przemysłowe, daleko idącą pomoc merytoryczną we wdrażaniu procesu inwestycyjnego oraz innowacjom, a przede wszystkim dzięki naszemu zespołowi i wysokiej kulturze organizacyjnej. Naszą działalność opieramy na wartościach, które towarzyszą nam w codziennej pracy, jak: otwartość, komunikacja, elastyczność, współpraca. Obecnie poszukujemy kandydata/ki do Sekcji Kontroli.

Dołącz do #ŁSSE

Uprzejmie informujemy, iż skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

Prosimy o umieszczenie w CV następującej klauzuli:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie, przez Łódzką Specjalną Strefę Ekonomiczną  S.A. z siedzibą w Łodzi ul. Ks. Bp. W. Tymienieckiego 22G,  moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji  (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)).

Formularz kontaktowy

Skontaktuj się z nami w prosty i wygodny sposób.








    Pełną informację odnośnie przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz tutaj.