Pracownicy są w centrum naszego systemu wartości, to fundament sukcesu ŁSSE.

Znalezienie odpowiedniej osoby do każdego zespołu to kluczowy czynnik rozwoju i powodzenia celów naszych departamentów. Tworzymy pracę zespołową doceniając indywidualne doświadczenia i kompetencje każdego z nas. Od 25 lat wpływamy na rozwój gospodarczy województwa łódzkiego, części wielkopolskiego i mazowieckiego. Zachęcamy firmy do inwestowania przez oferowanie pomocy publicznej oraz wielu rozwiązań rozwijających polską przedsiębiorczość.

Jak dołączyć do ŁSSE?

Już czas! Jeszcze tylko 5 kroków.

Aplikacja

wszystkie stanowiska. na które rekrutacje obecnie prowadzimy rekrutacje znajdują się na naszej stronie w zakładce Kariera oraz w wyszukiwarce ofert na www.pracuj.pl, a także na naszym profilu LinkedIn i Facebook.

Weryfikacja i rozmowa

Dokładnie analizujemy CV kandydatów i kontaktujemy się z osobami o profilu najbardziej odpowiednim na stanowisko, aby przekazać informacje na temat oferty. Odpowiadamy także na ważne dla kandydata pytania. Dokonujemy wstępnej oceny kluczowych dla nas umiejętności. Istotne kwestie wyjaśniamy na samym początku.

Spotkanie

Podczas spotkania weryfikujemy kompetencje kandydata, staramy się dowiedzieć co jest dla niego ważne oraz czego oczekuje od nas jako pracodawcy. Spotkania rekrutacyjne prowadzone są w przyjaznej atmosferze. Zazwyczaj w takim spotkaniu bierze udział Dyrektor Departamentu i/lub Specjalista ds. HR.

Rozmowa z zarządem

Jest to ostatni etap. Który ma na celu sprawdzenie predyspozycji kandydata i poznanie jego motywacji do podjęcia pracy. Po tym etapie zapada decyzja odnośnie zatrudnienia. W rozmowie bierze udział Zarząd spółki, bezpośredni przełożony. Po spotkaniu skontaktujemy się tak szybko, jak to możliwe, by przekazać informację na temat wyniku rekrutacji.

Witamy na pokładzie

Pierwszego dnia pracy odbywa się szkolenie BHP, przekazywane są niezbędne informacje i narzędzia do pracy. Kolejnym krokiem są szkolenia stanowiskowe przeprowadzane w docelowym departamencie z udziałem bezpośredniego przełożonego. Jest to doskonała okazja, aby dowiedzieć się czegoś więcej o firmie i poznać współpracowników.

Warto u nas pracować

Zapewniamy doskonałe warunki pracy i zatrudnienia.

Szkolenia i nauka

Stawiamy na rozwój naszych pracowników:

  • współfinansujemy oraz finansujemy specjalistyczne szkolenia,
  • oferujemy systematyczną naukę angielskiego,
  • zapewniamy uczestnictwo w branżowych i prestiżowych targach, (również jako eksperci).

Przyjazne warunki pracy

Dobra atmosfera i przyjazne relacje są dla nas ważne! Dlatego:

  • systematycznie spotykamy się i omawiamy bieżące sprawy,
  • mamy owocowe wtorki i czwartki, kawę i herbatę a także drobne przekąski dla naszych pracowników,
  • integrujemy się podczas wspólnych imprez i wyjazdów,
  • zapewniamy darmowy parking dla pracowników.

Innowacyjne projekty

ŁSSE kreuje innowacje w regionie:

  • w naszym budynku Re_connect będzie mieścił się między innymi multimodalny HUB,
  • jesteśmy jedyną strefą ekonomiczną w Polsce, która sięgnęła po technologię metaverse.

Strefowy pakiet benefitów

Oferujemy swoim pracownikom:

  • wczasy pod gruszą,
  • bony świąteczne,
  • spotkania i wyjazdy integracyjne,
  • ubezpieczenie grupowe.

Zdrowie to podstawa

Naszym pracownikom oferujemy prywatną opiekę medyczną oraz możliwość rozszerzenia pakietów o opiekę nad bliskimi.

Praca z czołowymi inwestorami

Wśród naszych inwestorów oraz partnerów biznesowych są firmy polskie oraz zagraniczne, światowi liderzy w swoich branżach.

Nagrody i wyróżnienia

Jesteśmy w top 10 najlepszych stref ekonomicznych na świecie.

Biuro w zabytkowej dzielnicy i fabryce

Pracujemy w postindustrialnych wnętrzach odrestaurowanej fabryki Grohmana, zlokalizowanej na terenie Księżego Młyna.

Obecnie rekrutujemy:

Z-ca Dyrektora Biura Zarządu

Wymagania:

  • Doświadczenie na podobnym stanowisku w zarządzaniu operacyjnym i/lub administracyjnym
  • Doświadczenie we współpracy z organizacjami samorządowymi i rządowymi
  • Wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: prawo, administracja, zarządzanie, ekonomia
  • Wiedza z obszaru funkcjonowania organów spółki (Rada Nadzorcza, Walne Zgromadzenie)
  • Znajomość zagadnień z zakresu efektywnego zarządzania – delegowanie zadań, analiza wyników zleconych prac oraz motywowanie pracowników
  • Znajomość przepisów z zakresu prawa zamówień publicznych, bezpieczeństwa informacji i cyberbezpieczeństwa
  • Dojrzałość biznesowa, umiejętność obserwacji i analizy organizacji oraz dzielenia się swoimi przemyśleniami
  • Wysokie kompetencje w organizacji pracy własnej, zespołu oraz określania priorytetów, poczucie odpowiedzialności
  • Doskonałe umiejętności i doświadczenie w zakresie kierowania ludźmi
  • Doskonała umiejętność rozwiązywania problemów i skutecznego reagowania w sytuacjach kryzysowych
  • Zorientowanie na osiąganie wyników
  • Umiejętność szybkiego podejmowania decyzji oraz stanowczego działania w dynamicznym środowisku
  • Wysokie umiejętności komunikacyjne, zdolność pozyskiwania i budowania trwałych relacji biznesowych
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2
  • Prawo jazdy kat. B

 

Zakres odpowiedzialności:

  • Współudział w organizacji, nadzorze oraz kierowaniu Biurem Zarządu spółki
  • Prowadzenie kluczowych projektów strategicznych i operacyjnych będących w obszarze kompetencji Biura Zarządu spółki
  • Rozpoznawanie i wdrażanie rozwiązań mających na celu poprawę efektywności operacyjnej Biura Zarządu spółki
  • Koordynowanie działań zapobiegawczych, identyfikowanie i eliminowanie problemów związanych z ciągłością prac Biura Zarządu spółki
  • Współudział w zarządzaniu i rozwoju podległych zespołów Biura Zarządu, w tym planowanie, stawianie zadań oraz kontrola ich realizacji
  • Zapewnianie zgodności realizowanych prac z przepisami prawnymi, normami jakości i wymogami bezpieczeństwa
  • Koordynacja i inicjowanie działań w zakresie kształtowania polityki rozwoju organizacji i pracowników spółki
  • Optymalizowanie i usprawnienie procesów związanych z najmem powierzchni biurowych i konferencyjnych – dążenie do najwyższej wydajności, terminowości i rentowności realizowanych umów
  • Tworzenie procedur i przestrzeganie realizacji ich założeń
  • Zapewnienie sprawnego funkcjonowania działów odpowiedzialnych za transport i zakupy
  • Współpraca z Zarządem spółki ŁSSE
  • Raportowanie wyników operacyjnych Biura Zarządu, przygotowywanie rekomendacji dotyczących dalszych działań i optymalizacji
  • Reprezentowanie firmy w kontaktach biznesowych, przed instytucjami zewnętrznymi, utrzymanie stałej relacji z klientami i partnerami ŁSSE

 

To oferujemy:

  • Stanowisko odgrywające kluczową rolę w budowaniu strategii i przyszłości spółki
  • Możliwość wdrażania własnych pomysłów i sposobów działania zgodnych z ogólną strategią przedsiębiorstwa
  • Inspirujące środowisko pracy pozwalające na rozwój kompetencji oraz budowanie dalszej kariery zawodowej w strukturach spółki
  • Umowę o pracę
  • Możliwość dzielenia się wiedzą i umiejętnościami podczas wewnętrznych szkoleń organizowanych przez firmę
  • Benefity pozapłacowe: karta sportowa, ubezpieczenie na życie, prywatna opieka medyczna

 

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV na adres: rekrutacja@sse.lodz.pl wraz z nazwą stanowiska w tytule maila
lub aplikację przez formularz kontaktowy wpisując w treści nazwę stanowiska.

Na oferty czekamy do 13 grudnia 2024 r.

Uprzejmie informujemy, iż skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

 

Prosimy o umieszczenie w CV następującej klauzuli:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie, przez Łódzką Specjalną Strefę Ekonomiczną S.A. z siedzibą w Łodzi ul. Ks. Bp. W. Tymienieckiego 22G, moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.

Specjalista/tka ds. Obsługi Uczestników

Dołącz do zespołu projektowego w Departamencie Partnerstwa i Rozwoju Przedsiębiorczości.

Aktualnie poszukujemy specjalisty ds. obsługi uczestników w projektach Strefa RozwoYou 3.0 i Strefa Transformacji.

Na tym stanowisku głównymi zadaniami będą:

  • obsługa infolinii, skrzynki mailowej i korespondencji prowadzonej z uczestnikami projektów,
  • organizowanie spotkań informacyjnych z przedsiębiorcami, pracodawcami i osobami fizycznymi z terenu województwa łódzkiego,
  • gromadzenie dokumentów i ich archiwizacja,
  • pomoc w wypełnianiu dokumentów rekrutacyjnych,
  • pomoc w procesie rejestracji w Bazie Usług Rozwojowych, przedłużenia ważności bonów, zmiany w kartach UR, pomoc w wypełnianiu ankiet ewaluacyjnych,
  • przeprowadzanie procesu podpisywania umów z uczestnikami projektów,
  • wsparcie zespołu merytorycznego w organizacji pracy biura projektu,

 

Nasze wymagania:

  • doświadczenie zawodowe w obszarze prac biurowych/administracyjnych i pracy z klientem – min. 2 lata
  • wykształcenie min. średnie
  • samodzielność w wykonywaniu powierzonych zadań i wykazywanie inicjatywy
  • silna orientacja na jakość oraz terminowość wykonywanych prac
  • wysoka kultura osobista, lojalność i zaangażowanie
  • kreatywność i pozytywna energia
  • umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu
  • dobra znajomość pakietu MS Office
  • gotowość do wyjazdów służbowych
  • czynne prawo jazdy kategorii B

 

Mile widziane:

  • wiedza z zakresu przyznawania środków UE dla przedsiębiorstw i osób fizycznych,
  • znajomość zasad archiwizacji dokumentów

 

Aplikuj wysyłając zgłoszenie na adres e-mail rekrutacja@sse.lodz.pl lub przez formularz kontaktowy wpisując w treści nazwę stanowiska.

Uprzejmie informujemy, iż skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

Specjalista/ka ds. Realizacji Projektu

Ruszyły prace nad nowymi projektami dla przedsiębiorców i osób fizycznych w ŁSSE. Dołącz do Zespołu Departamentu Partnerstwa i Rozwoju Przedsiębiorczości!

Wdrażaj i obsługuj z nami projekty: wspierające przedsięwzięcia MŚP z terenu województwa łódzkiego w sektorach HoReCa, turystyka i kultura dofinansowujące usługi rozwojowe w ramach Podmiotowego Systemu Finansowania Województwa Łódzkiego (PSF WŁ) dla pracowników z terenu województwa łódzkiego oraz osób dorosłych z obszaru Transformacji WŁ.

W ramach projektów będziesz przyznawać dotacje przedsiębiorcom i osobom fizycznym, wspierać ich w procesie realizacji i rozliczania usług rozwojowych/projektów, jak również prowadzić działania informacyjno-promocyjne.

Głównym zadaniem zespołów projektowych jest:

  • realizacja procesu naboru zgłoszeń i wniosków o dofinansowanie
  • prowadzenie konsultacji z uczestnikami projektów, w tym pomoc w wypełnianiu dokumentów aplikacyjnych
  • przeprowadzanie procesu zawierania umów z uczestnikami projektów
  • rozliczanie usług rozwojowych/projektów
  • monitorowanie i sprawozdawczość

 

Nasze wymagania

  • doświadczenie zawodowe w obszarze realizacji projektów współfinansowanych z UE i pracy z klientem – min. 2 lata
  • wiedza z zakresu projektów i programów pomocowych realizowanych przez m.in. PARP, WUP, KPO
  • wykształcenie wyższe
  • samodzielność w wykonywaniu powierzonych zadań i wykazywanie inicjatywy
  • silna orientacja na jakość oraz terminowość wykonywanych prac
  • wysoka kultura osobista, lojalność i zaangażowanie
  • kreatywność i pozytywna energia
  • umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu
  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
  • gotowość do wyjazdów służbowych

 

Mile widziane

  • wiedza z zakresu przyznawania środków UE dla przedsiębiorstw i osób fizycznych (oświadczenie o wielkości MŚP, badanie powiązań pomiędzy podmiotami, SL 2014/CST2021, pomoc de minimis/covid-2019, Baza Usług Rozwojowych, bilans kompetencji)
  • znajomość specyfiki regionu Łódzkiego/ obszaru Sprawiedliwej Transformacji WŁ
  • umiejętności analityczne – analiza dokumentów księgowych (m.in. bilans, rozliczenie pit) oraz kadrowych (m.in. raporty ZUS DRA)
  • czynne prawo jazdy kategorii B

 

To oferujemy

  • udział w rozwojowych projektach i możliwość stałego poszerzania wiedzy
  • pracę w doświadczonym, pozytywnie nastawionym zespole, otwartym na nieustanną wymianę wiedzy
  • wyzwania zawodowe: innowacje, partnerstwa, wydarzenia, usługi dla biznesu
  • duża niezależność i bezpośredni wpływ na zarządzany przez Ciebie obszar
  • bogaty pakiet benefitów socjalnych
  • wyjątkowe miejsce pracy – Fabryka Grohmana w centrum Łodzi

 

Dołącz do #ŁSSE, która zajęła 1 miejsce w Polsce w podsumowaniu wyników Polskiej Strefy Inwestycji za pierwsze 2 miesiące 2024 roku w kategoriach:

– deklarowana wartość inwestycji, której suma osiągnęła imponujące 358 mln PLN, reprezentując 33% wartości wszystkich inwestycji zgłoszonych w tym roku

– nowe miejsca pracy: 358 miejsc, co stanowi 70% wszystkich z tego roku

 

Aplikuj na Pracuj.pl lub przez Formularz kontaktowy wpisując nazwę stanowiska.

Uprzejmie informujemy, iż skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

Formularz kontaktowy

Skontaktuj się z nami w prosty i wygodny sposób.








    Pełną informację odnośnie przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz tutaj.