Pracownicy są w centrum naszego systemu wartości, to fundament sukcesu ŁSSE.

Znalezienie odpowiedniej osoby do każdego zespołu to kluczowy czynnik rozwoju i powodzenia celów naszych departamentów. Tworzymy pracę zespołową doceniając indywidualne doświadczenia i kompetencje każdego z nas. Od 25 lat wpływamy na rozwój gospodarczy województwa łódzkiego, części wielkopolskiego i mazowieckiego. Zachęcamy firmy do inwestowania przez oferowanie pomocy publicznej oraz wielu rozwiązań rozwijających polską przedsiębiorczość.

Jak dołączyć do ŁSSE?

Już czas! Jeszcze tylko 5 kroków.

Aplikacja

wszystkie stanowiska. na które rekrutacje obecnie prowadzimy rekrutacje znajdują się na naszej stronie w zakładce Kariera oraz w wyszukiwarce ofert na www.pracuj.pl, a także na naszym profilu LinkedIn i Facebook.

Weryfikacja i rozmowa

Dokładnie analizujemy CV kandydatów i kontaktujemy się z osobami o profilu najbardziej odpowiednim na stanowisko, aby przekazać informacje na temat oferty. Odpowiadamy także na ważne dla kandydata pytania. Dokonujemy wstępnej oceny kluczowych dla nas umiejętności. Istotne kwestie wyjaśniamy na samym początku.

Spotkanie

Podczas spotkania weryfikujemy kompetencje kandydata, staramy się dowiedzieć co jest dla niego ważne oraz czego oczekuje od nas jako pracodawcy. Spotkania rekrutacyjne prowadzone są w przyjaznej atmosferze. Zazwyczaj w takim spotkaniu bierze udział Dyrektor Departamentu i/lub Specjalista ds. HR.

Rozmowa z zarządem

Jest to ostatni etap. Który ma na celu sprawdzenie predyspozycji kandydata i poznanie jego motywacji do podjęcia pracy. Po tym etapie zapada decyzja odnośnie zatrudnienia. W rozmowie bierze udział Zarząd spółki, bezpośredni przełożony. Po spotkaniu skontaktujemy się tak szybko, jak to możliwe, by przekazać informację na temat wyniku rekrutacji.

Witamy na pokładzie

Pierwszego dnia pracy odbywa się szkolenie BHP, przekazywane są niezbędne informacje i narzędzia do pracy. Kolejnym krokiem są szkolenia stanowiskowe przeprowadzane w docelowym departamencie z udziałem bezpośredniego przełożonego. Jest to doskonała okazja, aby dowiedzieć się czegoś więcej o firmie i poznać współpracowników.

Warto u nas pracować

Zapewniamy doskonałe warunki pracy i zatrudnienia.

Szkolenia i nauka

Stawiamy na rozwój naszych pracowników:

  • współfinansujemy oraz finansujemy specjalistyczne szkolenia,
  • oferujemy systematyczną naukę angielskiego,
  • zapewniamy uczestnictwo w branżowych i prestiżowych targach, (również jako eksperci).

Przyjazne warunki pracy

Dobra atmosfera i przyjazne relacje są dla nas ważne! Dlatego:

  • systematycznie spotykamy się i omawiamy bieżące sprawy,
  • mamy owocowe wtorki i czwartki, kawę i herbatę a także drobne przekąski dla naszych pracowników,
  • integrujemy się podczas wspólnych imprez i wyjazdów,
  • zapewniamy darmowy parking dla pracowników.

Innowacyjne projekty

ŁSSE kreuje innowacje w regionie:

  • w naszym budynku Re_connect będzie mieścił się między innymi multimodalny HUB,
  • jesteśmy jedyną strefą ekonomiczną w Polsce, która sięgnęła po technologię metaverse.

Strefowy pakiet benefitów

Oferujemy swoim pracownikom:

  • wczasy pod gruszą,
  • bony świąteczne,
  • spotkania i wyjazdy integracyjne,
  • ubezpieczenie grupowe,
  • salę zabaw dla dzieci pracowników.

Zdrowie to podstawa

Naszym pracownikom oferujemy prywatną opiekę medyczną oraz możliwość rozszerzenia pakietów o opiekę nad bliskimi.

Praca z czołowymi inwestorami

Wśród naszych inwestorów oraz partnerów biznesowych są firmy polskie oraz zagraniczne, światowi liderzy w swoich branżach.

Nagrody i wyróżnienia

Jesteśmy w top 10 najlepszych stref ekonomicznych na świecie.

Biuro w zabytkowej dzielnicy i fabryce

Pracujemy w postindustrialnych wnętrzach odrestaurowanej fabryki Grohmana, zlokalizowanej na terenie Księżego Młyna.

Obecnie rekrutujemy:

Specjalista ds. kontroli projektów

Wyjście Wielkiej Brytanii z UE wywarło negatywny wpływ na polskie firmy, dlatego KE wyasygnowała środki w ramach pobrexitowej rezerwy dostosowawczej (BAR), która ma na celu zniwelowanie jego skutków. Dołącz do zespołu projektowego, który w ramach Programu Re_Open UK realizuje procesy naboru wniosków o dofinansowanie, bieżącą realizację projektów i kontrolę. Łączna kwota środków Programu wynosi  ponad 116 mln euro, które zostały przekazane polskim przedsiębiorcom zarówno na projekty inwestycyjne oraz miękkie, m.in. targi, misje czy szkolenia. W związku z tym poszukujemy osób do współpracy z Departamentem Rozwoju Przedsiębiorstw. Dołącz do nas!

 

Twój zakres obowiązków

  • sporządzanie planów kontroli i ich aktualizacja

  • przeprowadzanie kontroli planowych, doraźnych oraz trwałości projektów

  • dokumentowanie czynności kontrolnych oraz formułowanie wniosków i zaleceń wynikających z przeprowadzonych kontroli

  • prowadzenie postępowania kontrolnego, wzywanie do uzupełnień oraz terminowe sporządzenie dokumentacji pokontrolnej

  • przyjmowanie wyjaśnień, oświadczeń czy zastrzeżeń zgłaszanych przez kontrolowane podmioty

  • opracowywanie projektów pism i decyzji w zakresie procedury odwoławczej

  • przekazywanie do pracowników zajmujących stanowiska ds. rozliczeń projektów informacji nt. zakończonych kontroli, których wynik umożliwia zakończenie procedury weryfikacji wniosku o płatność

  • wprowadzanie do Rejestru nieprawidłowości danych dotyczących nieprawidłowości wykrytych na etapie kontroli projektów

  • przygotowywanie pism do odpowiednich instytucji o zidentyfikowanym podejrzeniu wystąpienia nadużycia finansowego, w tym na podstawie zweryfikowanych informacji o wystąpieniu nadużycia finansowego przekazanych przez pracowników zajmujących stanowiska ds. rozliczeń projektów

  • udział w postępowaniach o odzyskanie kwot podlegających zwrotowi (w tym przygotowanie wezwania do zwrotu oraz decyzji o zwrocie środków), jeśli do wykrycia nieprawidłowości doszło na etapie kontroli projektu

  • wprowadzanie do SL2014 danych dotyczących kontroli oraz kwot podlegających odzyskaniu

 

Nasze wymagania

  • 3 letni staż pracy

  • wiedza z zakresu zasad funkcjonowania i obsługi funduszy strukturalnych (wytyczne, badanie powiązań pomiędzy podmiotami, SL 2014, pomoc de minimis, pomoc publiczna)

  • wiedza z zakresu podstawowych dokumentowych księgowych (m.in. RZiS, bilans, PKPiR, PIT) oraz kadrowych m.in. raporty ZUS RCA/RZA/RSA, formularzy ZUS ZZA, ZUA)

  • wiedza z zakresu audytu i kontroli

  • umiejętność interpretacji przepisów prawa

  • umiejętność obsługi komputera, w tym pakietu Ms Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook) oraz urządzeń biurowych

  • kompetencje: sumienność, komunikatywność, kultura osobista, umiejętność stosowania odpowiednich przepisów, umiejętności analityczne (w tym praca na dokumentach), umiejętne organizowanie własnej pracy, zarządzanie informacją, umiejętność współpracy, umiejętność wyciągania wniosków.

  • dyspozycyjność, m.in. gotowość do wyjazdów służbowych na terenie RP

  • umiejętność pracy zespołowej

 

Jesteśmy w pierwszej 3 najlepszych stref ekonomicznych w Polsce oraz niezmiennie od 2018 roku znajdujemy się w gronie 10 najlepszych specjalnych stref ekonomicznych na świecie według rankingu fDi Global Free Zones of the Year, publikowanym przez grupę Financial Times.

 

Aplikuj na Pracuj.pl lub przez Formularz kontaktowy wpisując nazwę stanowiska.

Uprzejmie informujemy, iż skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

Specjalista ds. obsługi inwestora

Twój zakres obowiązków

  • kompleksowa obsługa inwestorów ŁSSE

  • realizacja założonych celów związanych z prowadzonymi projektami inwestycyjnymi

  • koordynowanie procesu realizacji umów z inwestorem (zawieranie, aneksowanie)

  • terminowe przygotowywanie dokumentacji formalno-prawnej wg. obowiązujących wzorów i koordynowanie jej obiegu

  • formalna weryfikacja umów, we współpracy z działem prawnym

  • sporządzanie raportów, sprawozdań i analiz na potrzeby wewnętrzne ŁSSE jak i organów nadzorujących spółkę

  • opracowywanie i udzielanie informacji o warunkach inwestowania, prezentacja oferty inwestycyjnej, rekomendacja terenów pod projekty

  • nastawienie na długoterminową współpracę i profesjonalną obsługę obecnych i przyszłych inwestorów spółki

  • współpraca z jednostkami samorządów terytorialnych oraz instytucjami otoczenia biznesowego

  • współudział w organizacji i koordynacji targów branżowych, seminariów, konferencji, forów gospodarczych

 

Nasze wymagania

  • kilkuletnie doświadczenie w zakresie profesjonalnej obsługi klienta biznesowego

  • umiejętność pracy w obszarze baz danych a także biegłość w przygotowywaniu raportów, sprawozdań, statystyk i analiz

  • zdolność czytania i analizowania dokumentacji inwestycyjnej pod kątem nowych projektów inwestycyjnych oraz współpracy biznesowej

  • praktyczna znajomość przepisów prawnych, w szczególności KPA

  • wiedza w zakresie infrastruktury technicznej

  • łatwość nawiązywania kontaktów i budowania długoterminowych relacji w środowisku biznesowym

  • znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację

  • wykształcenie wyższe

  • biegła znajomość pakietu MS Office w szczególności Excel i Power Point

  • zdolność analitycznego myślenia, dobra organizacja, skrupulatność

  • samodzielność i zorientowanie na realizację celów

  • umiejętność pracy w zespole, pod presją czasu, elastyczność

  • doświadczenie we współpracy z działem prawnym

  • wysoka kultura osobista

  • gotowość do wyjazdów służbowych w kraju i zagranicą oraz pracy w terenie

 

Mile widziane

  • umiejętność przygotowania profesjonalnych ofert inwestycyjnych w formie materiałów drukowanych, mailowych, prezentacji multimedialnych

  • doświadczenie we współpracy z jednostkami samorządów terytorialnych i przedsiębiorcami

  • czynne prawo jazdy kategorii B

 

Aplikuj na Pracuj.pl lub przez Formularz kontaktowy wpisując nazwę stanowiska.

Uprzejmie informujemy, iż skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

Formularz kontaktowy

Skontaktuj się z nami w prosty i wygodny sposób.








    Pełną informację odnośnie przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz tutaj.