Pracownicy są w centrum naszego systemu wartości, to fundament sukcesu ŁSSE.

Znalezienie odpowiedniej osoby do każdego zespołu to kluczowy czynnik rozwoju i powodzenia celów naszych departamentów. Tworzymy pracę zespołową doceniając indywidualne doświadczenia i kompetencje każdego z nas. Od 25 lat wpływamy na rozwój gospodarczy województwa łódzkiego, części wielkopolskiego i mazowieckiego. Zachęcamy firmy do inwestowania przez oferowanie pomocy publicznej oraz wielu rozwiązań rozwijających polską przedsiębiorczość.

Jak dołączyć do ŁSSE?

Już czas! Jeszcze tylko 5 kroków.

Aplikacja

wszystkie stanowiska. na które rekrutacje obecnie prowadzimy rekrutacje znajdują się na naszej stronie w zakładce Kariera oraz w wyszukiwarce ofert na www.pracuj.pl, a także na naszym profilu LinkedIn i Facebook.

Weryfikacja i rozmowa

Dokładnie analizujemy CV kandydatów i kontaktujemy się z osobami o profilu najbardziej odpowiednim na stanowisko, aby przekazać informacje na temat oferty. Odpowiadamy także na ważne dla kandydata pytania. Dokonujemy wstępnej oceny kluczowych dla nas umiejętności. Istotne kwestie wyjaśniamy na samym początku.

Spotkanie

Podczas spotkania weryfikujemy kompetencje kandydata, staramy się dowiedzieć co jest dla niego ważne oraz czego oczekuje od nas jako pracodawcy. Spotkania rekrutacyjne prowadzone są w przyjaznej atmosferze. Zazwyczaj w takim spotkaniu bierze udział Dyrektor Departamentu i/lub Specjalista ds. HR.

Rozmowa z zarządem

Jest to ostatni etap. Który ma na celu sprawdzenie predyspozycji kandydata i poznanie jego motywacji do podjęcia pracy. Po tym etapie zapada decyzja odnośnie zatrudnienia. W rozmowie bierze udział Zarząd spółki, bezpośredni przełożony. Po spotkaniu skontaktujemy się tak szybko, jak to możliwe, by przekazać informację na temat wyniku rekrutacji.

Witamy na pokładzie

Pierwszego dnia pracy odbywa się szkolenie BHP, przekazywane są niezbędne informacje i narzędzia do pracy. Kolejnym krokiem są szkolenia stanowiskowe przeprowadzane w docelowym departamencie z udziałem bezpośredniego przełożonego. Jest to doskonała okazja, aby dowiedzieć się czegoś więcej o firmie i poznać współpracowników.

Warto u nas pracować

Zapewniamy doskonałe warunki pracy i zatrudnienia.

Szkolenia i nauka

Stawiamy na rozwój naszych pracowników:

  • współfinansujemy oraz finansujemy specjalistyczne szkolenia,
  • oferujemy systematyczną naukę angielskiego,
  • zapewniamy uczestnictwo w branżowych i prestiżowych targach, (również jako eksperci).

Przyjazne warunki pracy

Dobra atmosfera i przyjazne relacje są dla nas ważne! Dlatego:

  • systematycznie spotykamy się i omawiamy bieżące sprawy,
  • mamy owocowe wtorki i czwartki, kawę i herbatę a także drobne przekąski dla naszych pracowników,
  • integrujemy się podczas wspólnych imprez i wyjazdów,
  • zapewniamy darmowy parking dla pracowników.

Innowacyjne projekty

ŁSSE kreuje innowacje w regionie:

  • w naszym budynku Re_connect będzie mieścił się między innymi multimodalny HUB,
  • jesteśmy jedyną strefą ekonomiczną w Polsce, która sięgnęła po technologię metaverse.

Strefowy pakiet benefitów

Oferujemy swoim pracownikom:

  • wczasy pod gruszą,
  • bony świąteczne,
  • spotkania i wyjazdy integracyjne,
  • ubezpieczenie grupowe.

Zdrowie to podstawa

Naszym pracownikom oferujemy prywatną opiekę medyczną oraz możliwość rozszerzenia pakietów o opiekę nad bliskimi.

Praca z czołowymi inwestorami

Wśród naszych inwestorów oraz partnerów biznesowych są firmy polskie oraz zagraniczne, światowi liderzy w swoich branżach.

Nagrody i wyróżnienia

Jesteśmy w top 10 najlepszych stref ekonomicznych na świecie.

Biuro w zabytkowej dzielnicy i fabryce

Pracujemy w postindustrialnych wnętrzach odrestaurowanej fabryki Grohmana, zlokalizowanej na terenie Księżego Młyna.

Obecnie rekrutujemy:

Specjalista / Specjalistka ds. księgowości

Zapoznaj się z naszą ofertą i dołącz do Łódzkiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej. Jesteśmy liderem wśród stref ze względu na świetną lokalizację, ulgi podatkowe, bogate tradycje przemysłowe, daleko idącą pomoc merytoryczną we wdrażaniu procesu inwestycyjnego, innowacjom i kompleksowym usługom wsparcia biznesu.

W II kwartale 2025 w rankingu #PolskiejStrefyInwestycji ŁSSE osiągnęła podium, jesteśmy w ścisłej czołówce wśród wszystkich stref w kraju, osiągając:
2. miejsce pod względem liczby wydanych decyzji o wsparciu – 34 decyzje w pierwszym półroczu 2025 roku
3. miejsce w kraju w kategorii nakładów inwestycyjnych – inwestorzy zadeklarowali w ŁSSE imponującą kwotę 867 mln zł nowych inwestycji

To najlepszy czas, aby dołączyć do nas i rozwijać swoją karierę.
Zapraszamy do aplikowania!

W związku z rozwojem poszukujemy osoby do Departamentu Księgowości.

Zakres obowiązków:
  • Wystawianie faktur sprzedaży zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy o rachunkowości. Ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych oraz ustawy o podatku od towarów i usług (VAT).
  • Bieżący kontakt z kontrahentami w sprawach związanych z fakturami, potwierdzaniem danych, wyjaśnianiem rozbieżności oraz uzgadnianiem salda.
  • Wprowadzanie i ewidencjonowanie dokumentów sprzedażowych w systemie księgowym.
  • Kontrola poprawności danych na wystawianych dokumentach oraz dbałość o kompletność i terminowość fakturowania.
  • Monitorowanie płatności oraz prowadzenie bieżącej analizy i raportowania należności.
  • Współpraca z innymi departamentami firmy w zakresie obiegu dokumentów sprzedażowych i rozliczeniowych oraz zawartych z kontrahentami umów
  • Udział w przygotowywaniu niezbędnych raportów, zestawień oraz sprawozdań finansowych.
  • Stałe śledzenie i stosowanie aktualnych przepisów dotyczących rachunkowości i podatków w codziennej pracy.
  • Udział w czynnościach związanych z zamknięciem miesiąca i roku oraz kontrolą formalno-rachunkową dokumentów księgowych.
Wymagania:
  • Wykształcenie wyższe kierunkowe (ekonomia, finanse, rachunkowość).
  • Minimum 2-3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku.
  • Bardzo dobra znajomość zasad rachunkowości oraz prawa podatkowego
  • Praktyczna znajomość MS Office (w szczególności Excel).
  • Bardzo dobra organizacja pracy, sumienność i samodzielność w realizacji powierzonych zadań.
  • Umiejętność analitycznego myślenia i pracy pod presją czasu.
  • Wysoka kultura osobista, zaangażowanie i nastawienie na współpracę zespołową.
To oferujemy:
  • pracę w doświadczonym, pozytywnie nastawionym zespole, otwartym na nieustanną wymianę wiedzy
  • wyjątkowe miejsce pracy – Fabryka Grohmana w centrum Łodzi
  • atrakcyjne i stabilne warunki zatrudnienia
  • możliwość stałego poszerzania wiedzy i wymiany doświadczeń

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV poprzez link na pracuj.pl lub na adres: rekrutacja@sse.lodz.pl wraz z nazwą stanowiska w tytule maila.

Na oferty czekamy do 31 sierpnia 2025 r.

Uprzejmie informujemy, iż skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

Prosimy o umieszczenie w CV następującej klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie, przez Łódzką Specjalną Strefę Ekonomiczną  S.A. z siedzibą w Łodzi ul. Ks. Bp. W. Tymienieckiego 22G,  moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji  (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)).

Formularz kontaktowy

Skontaktuj się z nami w prosty i wygodny sposób.








    Pełną informację odnośnie przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz tutaj.