Pracownicy są w centrum naszego systemu wartości, to fundament sukcesu ŁSSE.
Znalezienie odpowiedniej osoby do każdego zespołu to kluczowy czynnik rozwoju i powodzenia celów naszych departamentów. Tworzymy pracę zespołową doceniając indywidualne doświadczenia i kompetencje każdego z nas. Od 25 lat wpływamy na rozwój gospodarczy województwa łódzkiego, części wielkopolskiego i mazowieckiego. Zachęcamy firmy do inwestowania przez oferowanie pomocy publicznej oraz wielu rozwiązań rozwijających polską przedsiębiorczość.
Jak dołączyć do ŁSSE?
Już czas! Jeszcze tylko 5 kroków.
Aplikacja
wszystkie stanowiska. na które rekrutacje obecnie prowadzimy rekrutacje znajdują się na naszej stronie w zakładce Kariera oraz w wyszukiwarce ofert na www.pracuj.pl, a także na naszym profilu LinkedIn i Facebook.
Weryfikacja i rozmowa
Dokładnie analizujemy CV kandydatów i kontaktujemy się z osobami o profilu najbardziej odpowiednim na stanowisko, aby przekazać informacje na temat oferty. Odpowiadamy także na ważne dla kandydata pytania. Dokonujemy wstępnej oceny kluczowych dla nas umiejętności. Istotne kwestie wyjaśniamy na samym początku.
Spotkanie
Podczas spotkania weryfikujemy kompetencje kandydata, staramy się dowiedzieć co jest dla niego ważne oraz czego oczekuje od nas jako pracodawcy. Spotkania rekrutacyjne prowadzone są w przyjaznej atmosferze. Zazwyczaj w takim spotkaniu bierze udział Dyrektor Departamentu i/lub Specjalista ds. HR.
Rozmowa z zarządem
Jest to ostatni etap. Który ma na celu sprawdzenie predyspozycji kandydata i poznanie jego motywacji do podjęcia pracy. Po tym etapie zapada decyzja odnośnie zatrudnienia. W rozmowie bierze udział Zarząd spółki, bezpośredni przełożony. Po spotkaniu skontaktujemy się tak szybko, jak to możliwe, by przekazać informację na temat wyniku rekrutacji.
Witamy na pokładzie
Pierwszego dnia pracy odbywa się szkolenie BHP, przekazywane są niezbędne informacje i narzędzia do pracy. Kolejnym krokiem są szkolenia stanowiskowe przeprowadzane w docelowym departamencie z udziałem bezpośredniego przełożonego. Jest to doskonała okazja, aby dowiedzieć się czegoś więcej o firmie i poznać współpracowników.
Warto u nas pracować
Zapewniamy doskonałe warunki pracy i zatrudnienia.
Szkolenia i nauka
Stawiamy na rozwój naszych pracowników:
współfinansujemy oraz finansujemy specjalistyczne szkolenia,
oferujemy systematyczną naukę angielskiego,
zapewniamy uczestnictwo w branżowych i prestiżowych targach, (również jako eksperci).
Przyjazne warunki pracy
Dobra atmosfera i przyjazne relacje są dla nas ważne! Dlatego:
systematycznie spotykamy się i omawiamy bieżące sprawy,
mamy owocowe wtorki i czwartki, kawę i herbatę a także drobne przekąski dla naszych pracowników,
integrujemy się podczas wspólnych imprez i wyjazdów,
zapewniamy darmowy parking dla pracowników.
Innowacyjne projekty
ŁSSE kreuje innowacje w regionie:
w naszym budynku Re_connect będzie mieścił się między innymi multimodalny HUB,
jesteśmy jedyną strefą ekonomiczną w Polsce, która sięgnęła po technologię metaverse.
Strefowy pakiet benefitów
Oferujemy swoim pracownikom:
wczasy pod gruszą,
bony świąteczne,
spotkania i wyjazdy integracyjne,
ubezpieczenie grupowe.
Zdrowie to podstawa
Naszym pracownikom oferujemy prywatną opiekę medyczną oraz możliwość rozszerzenia pakietów o opiekę nad bliskimi.
Praca z czołowymi inwestorami
Wśród naszych inwestorów oraz partnerów biznesowych są firmy polskie oraz zagraniczne, światowi liderzy w swoich branżach.
Nagrody i wyróżnienia
Jesteśmy w top 10 najlepszych stref ekonomicznych na świecie.
Biuro w zabytkowej dzielnicy i fabryce
Pracujemy w postindustrialnych wnętrzach odrestaurowanej fabryki Grohmana, zlokalizowanej na terenie Księżego Młyna.
Obecnie rekrutujemy:
Specjalista / Specjalistka Biura Zarządu w obszarze obsługi audiowizualnej wydarzeń komercyjnych
Zapoznaj się z naszą ofertą i dołącz do Łódzkiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej. Jesteśmy liderem wśród stref ze względu na świetną lokalizację, ulgi podatkowe, bogate tradycje przemysłowe, daleko idącą pomoc merytoryczną we wdrażaniu procesu inwestycyjnego, innowacjom i kompleksowym usługom wsparcia biznesu. W związku z rozwojem poszukujemy osoby do Biura Zarządu.
W II kwartale 2025 w rankingu #PolskiejStrefyInwestycji ŁSSE osiągnęła podium, jesteśmy w ścisłej czołówce wśród wszystkich stref w kraju, osiągając:
miejsce pod względem liczby wydanych decyzji o wsparciu – 34 decyzje w pierwszym półroczu 2025 roku
miejsce w kraju w kategorii nakładów inwestycyjnych – inwestorzy zadeklarowali w ŁSSE imponującą kwotę 867 mln zł nowych inwestycji
To najlepszy czas, aby dołączyć do nas i rozwijać swoją karierę.
Zakres odpowiedzialności
kompleksowa obsługa audiowizualna/techniczna eventów i konferencji
przygotowanie i aranżacja sal/sali konferencyjnych
montaż i konfiguracja systemów audio, video oraz oświetlenia scenicznego
montaż podestów, konstrukcji scenicznych z kratownic aluminiowych oraz scenografii
ustalanie warunków najmu z kontrahentami, w tym przygotowanie niezbędnych dokumentów
raportowanie wyników prac
podejmowanie działań zmierzających do ciągłego doskonalenia procesów zachodzących na zajmowanym stanowisku
realizacja innych zadań związanych z bieżącymi pracami Biura Zarządu
Wymagania:
doświadczenie w branży przy obsłudze technicznej eventów i konferencji
doświadczenie w montażu, konfiguracji i obsłudze ekranów LED modułowych
doświadczenie w montażu podestów scenicznych i scenografii
obsługa cyfrowych systemów audio (w tym miksery)
biegła znajomość systemów multimedialnych, w tym konfiguracja procesorów video (Novastar)
praktyczna znajomość oprogramowania vMix, Resolume Arena, PowerPoint oraz Capture (wizualizacje dla klienta)
umiejętność obsługi konsoli oświetleniowej GrandMA2, protokołów DMX oraz ARTNET
umiejętność montażu konstrukcji scenicznych z kratownic aluminiowych
komunikatywna znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodny kontakt z klientem
umiejętność współpracy i pracy w zespole
samodzielność, kreatywność, poczucie estetyki
wysokie kompetencje w organizacji pracy własnej oraz określania priorytetów
zorientowanie na realizację celów, poczucie odpowiedzialności
elastyczność i otwartość
To oferujemy
możliwość wdrażania własnych pomysłów i sposobów działania zgodnych z ogólną strategią przedsiębiorstwa
inspirujące środowisko pracy pozwalające na rozwój kompetencji oraz budowanie dalszej kariery zawodowej w strukturach spółki
pracę w doświadczonym, pozytywnie nastawionym zespole, otwartym na nieustanną wymianę wiedzy
wyjątkowe miejsce pracy – Fabryka Grohmana w centrum Łodzi
udział w rozwojowych projektach i możliwość stałego poszerzania wiedzy
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV na adres: rekrutacja@sse.lodz.pl wraz znazwą stanowiska w tytule maila lub aplikację przez Formularz.
Na oferty czekamy do 21.11.2025 r.
Uprzejmie informujemy, iż skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.
Zapraszamy do aplikowania!
Prosimy o umieszczenie w CV następującej klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie, przez Łódzką Specjalną Strefę Ekonomiczną S.A. z siedzibą w Łodzi ul. Ks. Bp. W. Tymienieckiego 22G, moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.
Uwaga: Strona Łódzkiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej wykorzystuje technologię cookies.
Strona Łódzkiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej wykorzystuje cookies w celach funkcjonalnych, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z witryny oraz w celu tworzenia anonimowych statystyk serwisu.
Jeżeli nie blokujesz plików cookies, to zgadzasz się na ich używanie oraz zapisanie w pamięci urządzenia.
Możesz samodzielnie zarządzać cookies zmieniając odpowiednio ustawienia przeglądarki. Zachęcamy do zapoznania się z obowiązującą polityką prywatności.