Pracownicy są w centrum naszego systemu wartości, to fundament sukcesu ŁSSE.

Znalezienie odpowiedniej osoby do każdego zespołu to kluczowy czynnik rozwoju i powodzenia celów naszych departamentów. Tworzymy pracę zespołową doceniając indywidualne doświadczenia i kompetencje każdego z nas. Od 25 lat wpływamy na rozwój gospodarczy województwa łódzkiego, części wielkopolskiego i mazowieckiego. Zachęcamy firmy do inwestowania przez oferowanie pomocy publicznej oraz wielu rozwiązań rozwijających polską przedsiębiorczość.

Jak dołączyć do ŁSSE?

Już czas! Jeszcze tylko 5 kroków.

Aplikacja

wszystkie stanowiska. na które rekrutacje obecnie prowadzimy rekrutacje znajdują się na naszej stronie w zakładce Kariera oraz w wyszukiwarce ofert na www.pracuj.pl, a także na naszym profilu LinkedIn i Facebook.

Weryfikacja i rozmowa

Dokładnie analizujemy CV kandydatów i kontaktujemy się z osobami o profilu najbardziej odpowiednim na stanowisko, aby przekazać informacje na temat oferty. Odpowiadamy także na ważne dla kandydata pytania. Dokonujemy wstępnej oceny kluczowych dla nas umiejętności. Istotne kwestie wyjaśniamy na samym początku.

Spotkanie

Podczas spotkania weryfikujemy kompetencje kandydata, staramy się dowiedzieć co jest dla niego ważne oraz czego oczekuje od nas jako pracodawcy. Spotkania rekrutacyjne prowadzone są w przyjaznej atmosferze. Zazwyczaj w takim spotkaniu bierze udział Dyrektor Departamentu i/lub Specjalista ds. HR.

Rozmowa z zarządem

Jest to ostatni etap. Który ma na celu sprawdzenie predyspozycji kandydata i poznanie jego motywacji do podjęcia pracy. Po tym etapie zapada decyzja odnośnie zatrudnienia. W rozmowie bierze udział Zarząd spółki, bezpośredni przełożony. Po spotkaniu skontaktujemy się tak szybko, jak to możliwe, by przekazać informację na temat wyniku rekrutacji.

Witamy na pokładzie

Pierwszego dnia pracy odbywa się szkolenie BHP, przekazywane są niezbędne informacje i narzędzia do pracy. Kolejnym krokiem są szkolenia stanowiskowe przeprowadzane w docelowym departamencie z udziałem bezpośredniego przełożonego. Jest to doskonała okazja, aby dowiedzieć się czegoś więcej o firmie i poznać współpracowników.

Warto u nas pracować

Zapewniamy doskonałe warunki pracy i zatrudnienia.

Szkolenia i nauka

Stawiamy na rozwój naszych pracowników:

  • współfinansujemy oraz finansujemy specjalistyczne szkolenia,
  • oferujemy systematyczną naukę angielskiego,
  • zapewniamy uczestnictwo w branżowych i prestiżowych targach, (również jako eksperci).

Przyjazne warunki pracy

Dobra atmosfera i przyjazne relacje są dla nas ważne! Dlatego:

  • systematycznie spotykamy się i omawiamy bieżące sprawy,
  • mamy owocowe wtorki i czwartki, kawę i herbatę a także drobne przekąski dla naszych pracowników,
  • integrujemy się podczas wspólnych imprez i wyjazdów,
  • zapewniamy darmowy parking dla pracowników.

Innowacyjne projekty

ŁSSE kreuje innowacje w regionie:

  • w naszym budynku Re_connect będzie mieścił się między innymi multimodalny HUB,
  • jesteśmy jedyną strefą ekonomiczną w Polsce, która sięgnęła po technologię metaverse.

Strefowy pakiet benefitów

Oferujemy swoim pracownikom:

  • wczasy pod gruszą,
  • bony świąteczne,
  • spotkania i wyjazdy integracyjne,
  • ubezpieczenie grupowe.

Zdrowie to podstawa

Naszym pracownikom oferujemy prywatną opiekę medyczną oraz możliwość rozszerzenia pakietów o opiekę nad bliskimi.

Praca z czołowymi inwestorami

Wśród naszych inwestorów oraz partnerów biznesowych są firmy polskie oraz zagraniczne, światowi liderzy w swoich branżach.

Nagrody i wyróżnienia

Jesteśmy w top 10 najlepszych stref ekonomicznych na świecie.

Biuro w zabytkowej dzielnicy i fabryce

Pracujemy w postindustrialnych wnętrzach odrestaurowanej fabryki Grohmana, zlokalizowanej na terenie Księżego Młyna.

Obecnie rekrutujemy:

Specjalista/ka ds. kontroli

Twój zakres obowiązków

  • terminowe przeprowadzanie planowanych kontroli/audytów w zakresie realizacji warunków zezwoleń i decyzji o wsparciu Inwestorów ŁSSE, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, zarówno w siedzibie ŁSSE jak i w siedzibie Inwestora
  • merytoryczna i formalna analiza zezwoleń i decyzji o wsparciu Inwestorów ŁSSE oraz innych dokumentów formalno-prawnych związanych z podjętą współpracą
  • rzetelne opracowywanie protokołów, sprawozdań pokontrolnych (formułowanie ocen, wniosków, zaleceń, informacji i analiz wynikających z przeprowadzonej kontroli)
  • koordynowanie procesu realizacji warunków zezwoleń i decyzji o wsparciu
  • prowadzenie rejestru kontroli/zezwoleń, decyzji o wsparciu na potrzeby planowania kontroli
  • przygotowanie rocznego planu kontroli, zawiadomień i upoważnień do przeprowadzenia kontroli dla członków Komisji ds. kontroli realizacji warunków zezwoleń i decyzji o wsparciu
  • uczestniczenie w bieżącej obsłudze inwestorów po uzyskaniu decyzji o wsparciu
  • współpraca z zewnętrznymi organami kontroli i działem prawnym w zakresie powierzonych zadań
  • monitorowanie aktualności aktów normatywnych obowiązujących na stanowisku jak również wyroków sądów

Wymagania

  • wykształcenie wyższe (prawo, ekonomia, finanse rachunkowość lub pokrewne)
  • umiejętność stosowania i interpretacji przepisów prawa; praktyczna znajomość przepisów prawa, w szczególności Ustawy Prawo przedsiębiorców
  • doświadczenie zawodowe w obszarze kontroli, audytu min. 3 lata
  • zdolność czytania i analizowania dokumentacji związanej z kontrolą pod kątem zgodności z przepisami prawnymi i wymogami merytorycznymi
  • znajomość standardów i metodyki pracy kontrolera
  • samodzielność w realizowaniu kontroli i zorientowanie na realizację celów
  • samodyscyplina i odpowiedzialność za podejmowane decyzje
  • dobra organizacja, skrupulatność
  • wysokie umiejętności komunikacyjne, kultura osobista
  • umiejętność pracy w zespole, pod presją czasu, elastyczność
  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (Excel, Word)
  • mobilność, czynne prawo jazdy kat. B

To oferujemy

  • pracę w inspirującym zespole i dynamicznie rozwijającej się firmie
  • atrakcyjne i stabilne warunki zatrudnienia
  • pracę w nowoczesnych biurach w centrum miasta
  • dużą samodzielność i ciekawe, nieszablonowe projekty
  • kontakt z szerokim spektrum podmiotów gospodarczych i partnerów biznesowych
  • możliwość stałego poszerzania wiedzy i wymiany doświadczeń

 

ŁSSE jest liderem wśród stref ekonomicznych ze względu na świetną lokalizację, ulgi podatkowe, bogate tradycje przemysłowe, daleko idącą pomoc merytoryczną we wdrażaniu procesu inwestycyjnego oraz innowacjom, a przede wszystkim dzięki naszemu zespołowi i wysokiej kulturze organizacyjnej. Naszą działalność opieramy na wartościach, które towarzyszą nam w codziennej pracy, jak: otwartość, komunikacja, elastyczność, współpraca. Obecnie poszukujemy kandydata/ki do Sekcji Kontroli.

Dołącz do #ŁSSE

Uprzejmie informujemy, iż skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

Prosimy o umieszczenie w CV następującej klauzuli:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie, przez Łódzką Specjalną Strefę Ekonomiczną  S.A. z siedzibą w Łodzi ul. Ks. Bp. W. Tymienieckiego 22G,  moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji  (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)).

Specjalista/ka ds. marketingu i promocji

Twój zakres obowiązków

  • tworzenie kompozycji video – outdoor, eventy, studio (w tym mobile video)
  • obróbka, montaż oraz dodawanie elementów graficznych i efektów do materiałów video
  • tworzenie prezentacji multimedialnych
  • montaż i edytowanie kreatywnych filmów, rolek, shortów oraz innych materiałów wideo promujących firmę
  • projektowanie i tworzenie spójnych materiałów graficznych na potrzeby różnych kanałów komunikacji, w tym social media, stron internetowych, kampanii reklamowych, katalogów, banerów i materiałów promocyjnych
  • praca z materiałami w oparciu o key visual firmy

Nasze wymagania

  • wykształcenie wyższe,
  • minimum 2-letnie doświadczenie w branży marketingowej lub studiu animacyjnym
  • zaawansowana znajomość pakietu Adobe CC w szczególności: After Effects, Photoshop, Illustrator.
  • znajomość programów do tworzenia i miksowania kompozycji video: DaVinci i Resolume
  • doświadczenie przy tworzeniu oprawy wizualnej dużych wydarzeń
  • umiejętność pracy w zespole, wysokie zdolności komunikacyjne
  • komunikatywna znajomość języka angielskiego

Mile widziane

  • znajomość obsługi nagłośnienia i oświetlenia scenicznego
  • znajomość animacji 3D  oraz programów takich jak: Blender, Cinema 4D, Maya

 

Zapoznaj się z naszą ofertą i dołącz do Łódzkiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej. Jesteśmy liderem wśród stref ze względu na świetną lokalizację, ulgi podatkowe, bogate tradycje przemysłowe, daleko idącą pomoc merytoryczną we wdrażaniu procesu inwestycyjnego, innowacje. Wyróżnia nas zaangażowany, profesjonalny zespół i wysoka kultura organizacyjna. W związku z rozwojem poszukujemy osoby do Departamentu Marketingu i Promocji.

Uprzejmie informujemy, iż skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

Prosimy o umieszczenie w CV następującej klauzuli:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie, przez Łódzką Specjalną Strefę Ekonomiczną  S.A. z siedzibą w Łodzi ul. Ks. Bp. W. Tymienieckiego 22G,  moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji  (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)).

Formularz kontaktowy

Skontaktuj się z nami w prosty i wygodny sposób.








    Pełną informację odnośnie przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz tutaj.