Łódzka Specjalna Strefa Ekonomiczna S.A.
90-349 Łódź, ul. Ks. Biskupa Wincentego Tymienieckiego 22 G
tel. 42 676 27 53, 676 27 54, fax 42 676 27 55
jako zarządzający Łódzką Specjalną Strefą Ekonomiczną S.A., ogłaszam postępowanie konkurencyjne nr DIGM.450.6.2025.LG na wybór dostawcy krzeseł i stołów konferencyjnych do budynku Biura Zarządu oraz budynku Re-connect zlokalizowanych na terenie Kompleksu 3 Łódź Centrum przy ul. Tymienieckiego 22G.
Skrócony opis przedmiotu zamówienia:
Dostawa 170 sztuk krzeseł konferencyjnych oraz 50 sztuk stołów konferencyjnych.
Kryteria wyboru oferty:
Jako kryterium wyboru oferty przyjmuje się w niniejszym postępowaniu konkurencyjnym następujące kryteria: cena, czas realizacji zamówienia.
Postępowanie konkurencyjne wygra Oferent, który uzyska największą ilość punktów przyznanych według zasad i wzorów opisanych w Zapytaniu ofertowym.
Zasady złożenia oferty i terminy:
- Oferty należy składać w siedzibie Zarządu Łódzkiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej S.A. (sekretariat) lub za pośrednictwem poczty elektronicznej kierując wiadomość na adres e-mail Zamawiającego: zakupy@sse.lodz.pl najpóźniej do dnia 23.05.2025 r. do godz. 12:00.
- Otwarcie ofert nastąpi w dniu 23.05.2025 r. o godz. 14:00 w siedzibie Zarządu Łódzkiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej S.A.
- Miejscem postępowania jest biuro Zamawiającego: Łódzka Specjalna Strefa Ekonomiczna S.A. ul. Ks. Biskupa Wincentego Tymienieckiego 22 G, 90-349 Łódź, budynek F nr pok. 3.25.
Zamawiający może prowadzić czynności związane z postępowaniem w innych miejscach. - Oferent, którego oferta została wybrana, zostanie zawiadomiony telefonicznie/mailowo o miejscu, terminie i trybie zawarcia umowy.
UWAGA! Istotne Warunki Zamówienia, zawierające m.in. pozostałe warunki przystąpienia do niniejszego postępowania konkurencyjnego oraz opis tego postępowania, zamieszczone zostały na stronie internetowej sse.lodz.pl BIP, w zakładce przetargi.
Szczegółowych informacji o przedmiocie zamówienia i warunkach postępowania udziela Departament Inwestycji i Gospodarowania Mieniem ŁSSE S.A. w Łodzi przy ul. Tymienieckiego 22G.
Termin zakończenia postępowania:
Termin zakończenia postępowania nastąpi z dniem zawarcia umowy z Oferentem, któremu udzielono zamówienia.
Zamawiający podpisze umowę z tym Oferentem, który przedłożył ważną i najkorzystniejszą ofertę z punktu widzenia kryteriów oceny ofert oraz postanowień zawartych w Zapytaniu ofertowym DIGM.450.6.2025.LG.
Językiem obowiązującym dla postępowania, wszystkich dokumentów i korespondencji prowadzonej w przedmiotowym postępowaniu jest język polski. Wszelkiego rodzaju tłumaczenia dokumentów oraz pozostałej korespondencji Wykonawca wykonuje na własny koszt i ryzyko, przy udziale tłumacza.
Okres związania ofertą wynosi 60 dni.
Zamawiający nie dopuszcza do składania ofert częściowych i wariantowych.
Zamawiający ma prawo zmiany ogłoszenia oraz Istotnych Warunków Zamówienia, w tym zawartych tam warunków postępowania poprzez poinformowanie w sposób określony dla publikacji ogłoszenia i IWZ.
Zamawiający ma prawo odstąpienia od postępowania konkurencyjnego na każdym etapie bez wyboru oferty bez podawania przyczyny.