Łódzka Specjalna Strefa Ekonomiczna S.A.
90-349 Łódź, ul. Ks. Biskupa Wincentego Tymienieckiego 22 G
tel. 42 676 27 53, 676 27 54, fax 42 676 27 55

jako zarządzający Łódzką Specjalną Strefą Ekonomiczną, ogłaszam postępowanie konkurencyjne nr DIGM.450.2.2024.JS na wybór generalnego wykonawcy kompleksowego remont budynku nr 75 na terenie Kompleksu 3 Łódzkiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej przy ulicy Tymienieckiego 22/24 w Łodzi

Skrócony opis przedmiotu zamówienia:
Kompleksowy remont budynku magazynowego na magazynowo – warsztatowy obejmujący m.in.: przebudowę instalacji wewnętrznych, wzmocnienie konstrukcji obiektu, wymianę poszycia dachowego, demontaż nieczynnych instalacji wewnętrznych i zewnętrznych, wyburzanie ścian, murowanie ścian wewnętrznych, wykonanie hydroizolacji ścina w formie iniekcji, wykonanie elewacji budynku

Kryteria wyboru oferty w zł:
Jako kryterium wyboru oferty przyjmuje się w niniejszym postępowaniu konkurencyjnym następujące kryteria: cena, czas realizacji zamówienia, okres gwarancji wykonane roboty. Postępowanie konkurencyjne wygra Oferent, który uzyska największą ilość punktów przyznanych według zasad i wzorów opisanych w Zapytaniu ofertowym.

Zasady złożenia oferty i terminy:

  1. Oferty należy składać w siedzibie Zarządu Łódzkiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej S.A (sekretariat) najpóźniej do dnia 28.03.2024 do godz. 12:00.
  2. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 28.03.2024 r. o godz. 14:00 w siedzibie Zarządu Łódzkiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej S.A.
  3. Miejscem postępowania jest biuro Zamawiającego: Łódzka Specjalna Strefa Ekonomiczna S.A. ul. Ks. Biskupa Wincentego Tymienieckiego 22 G, 90-349 Łódź, budynek F nr pok. 3.26. Zamawiający może prowadzić czynności związane z postępowaniem w innych miejscach.
  4. Oferent, którego oferta została wybrana, zostanie zawiadomiony telefonicznie/mailowo o miejscu, terminie i trybie zawarcia umowy.

UWAGA! Istotne Warunki Zamówienia, zawierające m.in. pozostałe warunki przystąpienia do niniejszego postępowania konkurencyjnego oraz opis tego postępowania, zamieszczone zostały na stronie internetowej sse.lodz.pl BIP, w zakładce przetargi. Szczegółowych informacji o przedmiocie zamówienia i warunkach postępowania udziela Departament Inwestycji i Kontroli ŁSSE S.A. w Łodzi przy ul. Tymienieckiego 22G, tel. 605 161 232.

Termin zakończenia postępowania:

Termin zakończenia postępowania nastąpi z dniem zawarcia umowy z Oferentem, któremu udzielono zamówienia.

Zamawiający podpisze umowę z tym Oferentem, który przedłożył ważną i najkorzystniejszą ofertę z punktu widzenia kryteriów oceny ofert oraz postanowień zawartych w Zapytaniu ofertowym DIGM.450.2.2025.JS.

Językiem obowiązującym dla postępowania, wszystkich dokumentów i korespondencji prowadzonej w przedmiotowym postępowaniu jest język polski. Wszelkiego rodzaju tłumaczenia dokumentów oraz pozostałej korespondencji Wykonawca wykonuje na własny koszt i ryzyko, przy udziale tłumacza. Okres związania ofertą wynosi 60 dni.

Zamawiający nie dopuszcza do składania ofert częściowych i wariantowych.

Zamawiający ma prawo zmiany ogłoszenia oraz Istotnych Warunków Zamówienia, w tym zawartych tam warunków postępowania poprzez poinformowanie w sposób określony dla publikacji ogłoszenia i IWZ. Zamawiający ma prawo odstąpienia od postępowania konkurencyjnego na każdym etapie bez wyboru oferty bez podawania przyczyny.