Łódzka Specjalna Strefa Ekonomiczna S.A.
90-349 Łódź, ul. Ks. Biskupa Wincentego Tymienieckiego 22 G
tel. 42 676 27 53, 676 27 54, fax 42 676 27 55
jako zarządzający Łódzką Specjalną Strefą Ekonomiczną S.A., ogłaszam postępowanie konkurencyjne nr DIGM.450.14.2025.LG na „Usługę tapicerowania 300 sztuk krzeseł konferencyjnych do budynku Biura Zarządu zlokalizowanego na terenie Kompleksu 3 Łódź Centrum przy ul. Tymienieckiego 22G”
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
Usługa tapicerowania 300 sztuk krzeseł konferencyjnych
Kryteria wyboru oferty
Jako kryterium wyboru oferty przyjmuje się w niniejszym postępowaniu konkurencyjnym następujące kryteria: cena, czas realizacji zamówienia.
Postępowanie konkurencyjne wygra Oferent, który uzyska największą ilość punktów przyznanych według zasad i wzorów opisanych w Zapytaniu ofertowym.
Zasady złożenia oferty i terminy
- Oferty należy składać w siedzibie Zarządu Łódzkiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej S.A. (sekretariat) lub za pośrednictwem poczty elektronicznej kierując wiadomość na adres e-mail Zamawiającego: zakupy@sse.lodz.pl najpóźniej do dnia 08.08.2025r. do godz. 12:00.
- Otwarcie ofert nastąpi w dniu 08.08.2025 r. o godz. 14:00 w siedzibie Zarządu Łódzkiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej S.A.
- Miejscem postępowania jest biuro Zamawiającego: Łódzka Specjalna Strefa
Ekonomiczna S.A. ul. Ks. Biskupa Wincentego Tymienieckiego 22 G, 90-349 Łódź, budynek F nr pok. 3.25. Zamawiający może prowadzić czynności związane z postępowaniem w innych miejscach. - Oferent, którego oferta została wybrana, zostanie zawiadomiony telefonicznie/mailowo o miejscu, terminie i trybie zawarcia umowy.
UWAGA!
Istotne Warunki Zamówienia, zawierające m.in. pozostałe warunki przystąpienia do niniejszego postępowania konkurencyjnego oraz opis tego postępowania, zamieszczone zostały na stronie internetowej sse.lodz.pl BIP, w zakładce przetargi.
Szczegółowych informacji o przedmiocie zamówienia i warunkach postępowania udziela Departament Inwestycji i Gospodarowania Mieniem ŁSSE S.A. w Łodzi przy ul. Tymienieckiego 22G.
Termin zakończenia postępowania
Termin zakończenia postępowania nastąpi z dniem zawarcia umowy z Oferentem, któremu udzielono zamówienia. Zamawiający podpisze umowę z tym Oferentem, który przedłożył ważną i najkorzystniejszą ofertę z punktu widzenia kryteriów oceny ofert oraz postanowień zawartych w Zapytaniu ofertowym DIGM.450.14.2025.LG.
Językiem obowiązującym dla postępowania, wszystkich dokumentów i korespondencji prowadzonej w przedmiotowym postępowaniu jest język polski. Wszelkiego rodzaju tłumaczenia dokumentów oraz pozostałej korespondencji Wykonawca wykonuje na własny koszt i ryzyko, przy udziale tłumacza.
Okres związania ofertą wynosi 60 dni.
Zamawiający nie dopuszcza do składania ofert częściowych i wariantowych.
Zamawiający ma prawo zmiany ogłoszenia oraz Istotnych Warunków Zamówienia, w tym zawartych tam warunków postępowania poprzez poinformowanie w sposób określony dla publikacji ogłoszenia i IWZ.
Zamawiający ma prawo odstąpienia od postępowania konkurencyjnego na każdym etapie bez wyboru oferty bez podawania przyczyny.