Łódzka Specjalna Strefa Ekonomiczna S.A.
90-349 Łódź, ul. Ks. Biskupa Wincentego Tymienieckiego 22 G
tel. 42 676 27 53, 676 27 54, fax 42 676 27 55
ogłasza postępowanie konkurencyjne nr DIGM.450.12.2024.MO na wyłonienie
wykonawcy zadania polegającego na wykonaniu rozbudowy instalacji kontroli dostępu
w Budynku Biura Zarządu na terenie Kompleksu nr 3 w Łodzi przy ul. Ks. Biskupa
Wincentego Tymienieckiego 22G, dz. ew. nr 80/39 obręb W-25 w formule
„zaprojektuj wybuduj”,
Zapytanie ofertowe wraz z załącznikami niezbędnymi do złożenia Oferty w niniejszym postępowaniu, rozumianej jako kompletu dokumentów formalno – prawnych potwierdzających spełnienie przez Oferenta warunków udziału w tym postępowaniu, zostaną udostępnione Oferentom do samodzielnego pobrania na stronie internetowej Zamawiającego www.sse.lodz.pl/przetargi/ od dnia 27.01.2025 r.
Oferty do postępowania należy składać w siedzibie Łódzkiej Specjalnej Strefie Ekonomicznej (sekretariat) przy ul. Ks. Biskupa Wincentego Tymienieckiego 22G, 90-349 Łódź do dnia 10.02.2025 r. do godz. 09:00. W przypadku korzystania z usług pocztowych lub kurierskich nie decyduje data nadania (data stempla).
Szczegółowe informacje na temat postępowania udzielane będą przez Zamawiającego wyłącznie e-mailowo.
Adres e-mailowy do korespondencji z Zamawiającym podany został w Zapytaniu Ofertowym.
Pytania i odpowiedzi:
- W Istotnych Warunkach Zamówienia widnieje zapis „Zamawiający informuje, że na dzień rozpoczęcia przedmiotowego postępowania nie posiada decyzji Konserwatora Zabytków zezwalającej na budowę przedmiotu zapytania oraz innych przewidzianych prawem zgód na wykonanie przedmiotu tego postępowania.”. Czy Zamawiający jest w stanie podać przybliżony termin kiedy te wszystkie zgody będzie posiadał? Na jakim etapie są aktualnie poszczególne procedury zmierzające do uzyskania wszystkich wymaganych zgód i pozwoleń przewidzianych prawem na wykonanie przedmiotu tego postępowania? Czy to my mamy wystąpić do konserwatora o zgodę czy Oferent na podstawie projektu?
Udzielono odpowiedzi:
Zamawiający informuje, że budynek Biura Zarządu, w którym ma być realizowana inwestycja znajduje się na terenie Kompleksu Łódzkiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej wpisanym do rejestru zabytków. Wszelkie wytyczne dot. ewentualnej konieczności uzgodnienia zmian lub prac prowadzonych na przedmiotowym obszarze znajdują się w Miejscowym Planie Zagospodarowania Przestrzennego. Wszelkie niezbędne do realizacji zadania decyzje administracyjne są w gestii Wykonawcy. - Czy istniejący System Kontroli Dostępu, który będzie podlegał rozbudowie jest na gwarancji?
Udzielono odpowiedzi:
Tak – w budynku Re_Connect. W budynku Biura Zarządu system kontroli dostępu nie podlega gwarancji. - Czy istniejący System Sygnalizacji Pożaru SSP jest na gwarancji?
Udzielono odpowiedzi:
Cześć systemu – zainstalowana w nowej części budynku tzw. Re-Connect jest na gwarancji; instalacja SSP w budynku Biura Zarządu – nie jest objęta gwarancją. System w obydwu budynkach jest połączony i spójny. - Proszę wskazać producenta istniejącego Systemu Sygnalizacji Pożaru SSP?
Udzielono odpowiedzi:
Polon-Alfa. - Czy istniejąca stolarka drzwiowa dla przejść, które należy objąć Systemem Kontroli Dostępu jest na gwarancji?
Udzielono odpowiedzi:
Nie. - Proszę o wskazanie producenta i typu systemu kontroli dostępu jaki funkcjonuje na budynku Re-Connect?
Udzielono odpowiedzi:
KADE. - Czy Zamawiający posiada i poda przyszłemu Wykonawcy wszystkie niezbędne kody/hasła itp.?
Udzielono odpowiedzi:
Zamawiający przekaże niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia dane do Wykonawcy. - Proszę o udostępnienie Dokumentacji Powykonawczej (schematu blokowego) instalacji SSP z informacją, która część systemu jest objęta gwarancją i w jakim zakresie?
Udzielono odpowiedzi:
Zamawiający udostępnia do wglądu dokumentację powykonawczą w siedzibie Zamawiającego tj. przy ul. Tymienieckiego 22G w Łodzi, budynek F, III p. W celu umówienia wizyty należy skontaktować się z osoba upoważniona do kontaktu z Oferentami, wskazaną w rozdz. III. pkt 1 Zapytania ofertowego. - W związku z tym, iż odpowiedź dotycząca gwarancji dla systemu SSP pozostawia wiele wątpliwości, proszę o precyzyjne wskazanie co jest objęte gwarancją a co nie w praktycznym odniesieniu do zakresu jaki jest przedmiotem niniejszego zadania? Co w praktyce dla potencjalnego wykonawcy oznacza gwarancja na „część” systemu SSP, czy zakres prac jaki jest przewidziany do wykonania będzie wymagał współpracy z gwarantem czy nie?
Udzielono odpowiedzi:
Budynek biurowy ŁSSE składa się ze starej części tzw. Budynek Biura Zarządu (A,B,C,D,E,F) oraz z nowej części tzw. Re-Connect (G, H, I). W budynku Re-Connect, który jest na gwarancji, istnieje system SSP oraz system kontroli dostępu, które tej gwarancji podlegają. Przedmiot zamówienia obejmuje rozbudowę systemu instalacji KD w starej części biurowej – w budynku Biura Zarządu, który nie jest na gwarancji. Nowoinstalowany system musi być spójny z systemem istniejącym. - Czy istniejący system SSP posiada wolne pętle lub wolne miejsca na istniejących pętlach sterujących umożliwiające doposażenie systemu w niezbędne moduły sterujące, które będzie należało wykorzystać do sterowania systemem SKD realizowanymi podczas przedmiotowego zadania?
Udzielono odpowiedzi:
Istniejący system SSP posiada wolne adresy w istniejących pętlach:
PĘTLA 1 – 52; PĘTLA 2 – 66; PĘTLA 3 – 27; PĘTLA 4 – 93; - Proszę o udostępnienie istniejącego scenariusza pożarowego dla SSP wraz z matrycą sterowań?
Udzielono odpowiedzi:
Zamawiający udostępnia do wglądu dokumentację powykonawczą w siedzibie Zamawiającego tj. przy ul. Tymienieckiego 22G w Łodzi, budynek F, III p. W celu umówienia wizyty należy skontaktować się z osoba upoważniona do kontaktu z Oferentami, wskazaną w rozdz. III. pkt 1 Zapytania ofertowego. - Zwracamy się z prośbą o informację z której serii są obecnie zainstalowane urządzenia SKD. Czy jest to seria 2000 czy 3000?
Udzielono odpowiedzi:
System istniejący to KaDe Premium Plus II (wersja .136B lub wyższa) przeznaczony jest do współpracy z kontrolerami standardowymi typu KDH-KS2012/24-IP,KDH-KS2000-IP-ELV, KDHKS2012RS, KDH-KZ2000U/M-IP oraz modeli poprzedniej serii 1000, czyli KS-1012/24-RS/IP i kontrolerami zintegrowanymi KZ-1000-IP-U/M. Uwaga: Kontrolery serii 1000 współpracują z programem KaDE Premium Plus II, ale nie oferują nowych funkcji jakie są dostępne w nowych kontrolerach serii 2000. Dotyczy to w szczególności pracy w trybie monitoringu (szczególnie istotne do integracji z platforma VENO), funkcji globalnych oraz kilku nowych funkcjonalności opisanych w instrukcji obsługi. - Prosimy o informację jaki system kadrowy posiada zamawiający, żeby przedstawić kompatybilny software do obsługi systemu zliczania pracy pracowników?
Udzielono odpowiedzi:
R2płatnikPRO Symfonia (C) 2001-2025